دسته‌ها
شغل پردرآمد با سرمایه کم

Coronavirus: چیزهایی که باید به عنوان تجارت الکترونیکی مورد بررسی قرار گیرند

یک موضوع در حال حاضر مانند سایر موارد بر ادراک عمومی حاکم است: COVID – 19. در هندوستان ، با گزارش کلی موارد مربوط به 200 مورد در 20 مارس 2020 ، جدایی اجتماعی امری عادی است. تعداد زیادی از مطب ها و مدارس تعطیل هستند ، مانند مراکز خرید ، فیلم و هر مکان دیگری که مردم بتوانند در آن جمع شوند. با توجه به این مسئله ، مشاغل تجارت الکترونیک چگونه می توانند کنار بیایند؟

ترس از بیماری همه گیر احتمالاً منجر به عدم اطمینان در اقتصاد جهانی و عواقب آن می شود که به وضوح قابل توجه است. در این مقاله خواهید آموخت که ویروس تاج چه تاثیری در تجارت آنلاین دارد. ما همچنین بررسی می کنیم که چرا شرکتهای dropshipping به ویژه تحت تأثیر عواقب ویروس قرار گرفته و چه اقداماتی را باید بعنوان خرده فروش انجام دهید.

چطور آغاز شد؟

در دسامبر سال 2019 ، دکتر لی Wenliang در بیمارستان مرکزی ووهان داشت. یک بیماری ویروسی که از نظر علائم با پاتوژن SARS مشابه بود. امروزه ، تمام جهان پاتوژن را به عنوان ویروس كرونا می شناسند ، كه سازمان بهداشت جهانی (WHO) آن را فوریت های بین المللی اعلام كرده است.

خطر جدید: ویروس تاج چیست؟

ویروس کرونا (نام پزشکی SARS-CoV-2 ) یک بیماری تنفسی ایجاد می کند. علائم آن شامل تب ، سرفه ، آبریزش بینی و گلودرد است که در نتیجه مشکل در تنفس و ذات الریه می تواند بدتر شود. این ویروس در حال حاضر بیش از 3000 مرگ و میر در چین ایجاد کرده است.

دو منطقه اصلی خطر برای شما به عنوان یک خرده فروش آنلاین عبارتند از:

1. زنجیره تولید و مسیرهای کالا تهدید می شود

همه شرکت ها ، کوچک یا بزرگ ، با تأثیر کارخانه ها در چین بسته می شوند. بخصوص شرکتهای کوچکتر باید آماده احساس ویروس باشند.

در حالی که شرکت های بزرگ برای ذخیره سریع منابع جدید و منابع مورد نیاز خود پول نقدی دارند ، از طرف دیگر یک شرکت متوسط ​​در صورت عدم موفقیت در مجموعه تابستان ، بی ثبات است زیرا یک کارخانه چینی زیپ چینی دیگر کار نمی کند.

2. ترس از محصولات چینی

حتی اگر تأمین کنندگان شما هنوز هم در معرض بیماری همه گیر ویروس در چین نیستند ، این خطر وجود دارد که مشتریان نسبت به کالاهای شما بسیار تردید کنند. در حالی که هنوز گزارشی درمورد اینکه یک مصرف کننده از طریق میکسر "Made in China" به ویروس کرونا آلوده شده است ، وجود دارد اما ترس به ندرت منطقی است.

به عنوان مثال ، شاخه های میان وعده های آسیایی در ایالات متحده تحریم شدند ، اگرچه فقط غذاهای آمریکایی در آنجا فرآوری می شود و افراد دیگری کار می کنند که نسل های زیادی در خاک چینی ها نبوده اند.

بنابراین شما می توانید انتظار داشته باشید که مصرف کنندگان در هنگام ورود اقلام وارداتی ، احتیاط خود را در طی چند ماه آینده اعمال کنند. ممکن است این قطار فکری پوچ به نظر برسد ، اما نتیجه ضرر فروش را تغییر نمی دهد. اگر تجارت شما اساساً بر مبنای حمل و نقل قطره باشد ، بسیار بیشتر خواهد بود. زیرا:

  1. شما به عنوان کاهنده ، شما یک انبار ندارید که بتوانید در صورت تنگناهای تولید ، دوباره به آن سقوط کنید. اگر تولید کننده شما در چین شکست بخورد ، که بسیار محتمل است ، فروش کالاهای شما بلافاصله متوقف می شود. علاوه بر این ، بدون داشتن لجستیک همراه ، امکان پذیر نیست سریع کالاها را قبل از بروز بحران تحت تأثیر قرار دهید.
  2. شما به زنجیره لجستیکی بسیار طولانی تری متکی هستید تا فقط تولید کنندگان خود. برای ادامه کارخانه کافی نیست. حمل و نقل محلی باری نیز ممکن است به دلیل بحران کرونا کار را متوقف کند. همین مورد در مورد شرکت های حمل و نقل نیز صدق می کند. البته ، دلالان با انبار خود نیز باید با این مشکل مقابله كنند ، اما این شما را به عنوان یك كالای مسافربری مستقیماً تحت تأثیر قرار می دهد. بخش بعدی. اگر به فکر ورود به این تجارت باشید ، همین مسئله صدق می کند.

    روبرو شدن با طوفان – کاری که اکنون باید انجام دهید

    مشکلات تجارت الکترونیک اجتناب ناپذیر است. اما ، از آنجا که به ندرت به وحشت کمک می کند ، اکنون باید خود را برای بدترین وضعیت آماده کنید. این پیچ های مجموعه ای است که می توانید بپیچانید:

    1. با تولید کنندگان خود تماس بگیرید

    ارتباطات به ویژه در زمان بحران بسیار مهم است. بنابراین ، بلافاصله با مهمترین تأمین کنندگان خود تماس بگیرید و درک خوبی از مکان و نحوه ایستادن آنها در آنجا کسب کنید. توصیه می کنیم در صورت امکان به دنبال مکالمه شخصی باشید. برای رسیدن به تماس با شخص مناسب در سمت تهیه کننده خود ، و ایجاد گفتگو با آنها ، این مشکل را ایجاد کنید.

    2. فروش خود را تعیین کنید

    اگرچه ممکن است متناقض به نظر برسد ، اگر اوضاع بیشتر شود ، به زودی با یک بازار فروشندگی سر و کار خواهید داشت. این بدان معنی است که تقاضای بیشتری از طیف وسیعی از کالاها وجود دارد. در نتیجه ، می توانید اقدامات تبلیغاتی خود را کاهش داده و قیمت های خود را افزایش داده و یا تخفیف های خود را کاهش دهید. بهتر است کالاهای کمتری را با قیمت بالاتر بفروشید تا مشتریان خود را گم کنید زیرا نمی توانید سفارش آنها را ارائه دهید.

    3. جستجو برای ارائه دهندگان جایگزین

    اگرچه چین به دلیل اینکه کالاهایی ارزان قیمت در آنجا تولید می شود جذاب است ، اما تعدادی دیگر از کشورها وجود دارند که شما می توانید از آن استفاده کنید. شاید یک تهیه کننده هندی ممکن است من گران باشد ، اما مزایای دیگری نیز وجود دارد: مسیرهای تحویل کوتاهتر است ، مخاطبین شما در انتهای دیگر جهان نیستند و مهمتر از همه ، هند هنوز به اندازه ویروس تاج آسیب نمی بیند. به عنوان چین. بنابراین به دنبال کانال های تحویل جدید در زمان مناسب باشید ، حتی اگر با حاشیه همراه باشد.

     لیفتراک با بسته ها کالاها باید از هر کجا

    4 تهیه شوند. تمرکز خود را روی تجارت اصلی قرار دهید

    وقتی کار سخت می شود و تولید کنندگان شما تولید خود را متوقف می کنند ، با استفاده از جایی که بیشترین ارزش را داشته باشد ، شروع کنید: کالاهایی که بیشترین درآمد را برای شما ایجاد می کنند. اگر شک دارید ، از محصولات برتر فروش خود مراقبت کنید – زیرا بحران ها همیشه به عنوان فرصت هایی شناخته می شوند که می توانید در آن رشد کنید.

    5. ارتباط مستقیم با مشتریان [

    صداقت یک کالای با ارزش است ، به خصوص هنگامی که مشکلات وجود دارد. اگر قابل پیش بینی است که ممکن است در آینده مشکالت تحویل در فروشگاه شما بوجود بیاید ، به موقع به مشتریان خود اطلاع دهید. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از کلیه کانال های در دسترس شما ، یعنی وب سایت ، ایمیل و حضور رسانه های اجتماعی شما است.

    اگر هنگام سفارش مشکلی در تحویل وجود دارد ، توصیه می کنیم سخاوتمند باشید: از مشتری خود بخاطر مشکلات عذرخواهی کنید و حتی ممکن است مانند یک کوپن جبران خسارت را به جای اینکه باید هفته ها برای کالاهای خود صبر کنید ، پیشنهاد دهید. شانس بزرگ دوباره خرید در آینده.

    6. کالاها را در انبار سفارش دهید

    متأسفانه ، این نکته در مورد dropshippers صدق نمی کند. این برای همه نمایندگی ها با انبار خود مهم تر است: اکنون کالاهای جدید به اندازه کافی سفارش دهید. از این گذشته ، شما نمی دانید که بحران تاج و تخت چه درایی بر روی درب تأمین کنندگان شما می زند. بنابراین ، معقول است که برای هرگونه تنگناها آماده شویم و صاحب یک انبار مجهز شویم. از کانال های جایگزین مانند مکان های بازرگانی اقلام باقیمانده استفاده کنید. تاجر هوشمند پیش از شروع طوفان در حال پیشروی است.

    خطر واقعی است ، اما قابل کنترل

    از زمان دکتر ونلیانگ برای اولین بار در مورد خطر ویروس جدید هشدار داد ، ویروس کرونا در یک بحران جهانی واقعی شکوفا شده است. در زمان بازارهای جهانی و سیستم های مدیریت کالا که در سراسر قاره ها گسترش می یابند ، تجارت آنلاین همچنین به وضوح عواقب خود بیماری همه گیر در آن طرف سیاره را احساس می کند.

    اما به هرحال ، با توجه به مقیاس تهدید برای به عنوان یک کل اقتصاد ، توجه به آنچه معامله گران خوب را برای نسل ها متمایز می کند مهم است: نبوغ ، انعطاف پذیری و مهارت های مذاکره.