دسته‌ها
شغل پردرآمد با سرمایه کم

4 نکته اساسی برای مالیات در فصل مالیات

این مقاله با اجازه شریک زندگی ما ، Trupo ، تکثیر می شود.

هفته گذشته ، Trupo میزبان یک آموزش Trim-Your-Taxes با CPA مستقل جاناتان مدووس بود ، که در آن مهمترین مراحل تشکیل پرونده به موقع و کاهش را به اشتراک گذاشت. آنچه شما مدیون هستید.

اگر آن را از دست دادید ، نگران نباشید! در اینجا چهار راهکار اصلی (و به یاد داشته باشید: مهلت تشکیل پرونده 15 آوریل است!)

1. گزارش کلیه درآمد خود را در برنامه C از بازگشت خود دریافت کنید – حتی اگر شما 1099 از مشتری خود به خاطر آنچه به شما پرداخت کرده اند دریافت نکردید.

وقتی اظهارنامه مالیات آزاد خود را ارسال می کنید ، باید یک فرم اضافی را برای خود تکمیل کنید 1040 ، به نام برنامه C. برنامه C با عنوان "سود یا ضرر از تجارت (اختصاص مالکیت)" و برای گزارش میزان پول در کسب و کار خود ساخته یا از دست داده اید.

در اینجا ، شما باید این کار را انجام دهید. پایین همه درآمد سال گذشته شما (حتی اگر در سال 1099 گزارش نشده باشد) و همچنین هزینه های آن. و صحبت از هزینه ها …

2. اگر شما در خانه کار می کنید ، این فرصت را دارید که با نوشتن هزینه های خود ، یک مقدار خوب از پول صرفه جویی کنید ، مانند:

– محاسبه اندازه فضا شما از منحصراً برای تجارت استفاده می کنید (مانند یک دفتر تعیین شده و نه مبل شما) و درخواست می کنید 5 دلار برای هر فوت مربع ، حداکثر 300 دلار

– اگر در خانه ای بزرگتر زندگی می کنید ، پیگیری می کنید خدمات آب و برق ، پرداخت وام مسکن ، اجاره ، تعمیر خانه و استهلاک خانه (این جایی است که صفحه گسترده می تواند واقعاً به شما کمک کند!)

– هزینه های سفر و وعده های غذایی (مانند مسافرت با اتوبوس به محل کار یا پرداخت ناهار را با یک مشتری)

توجه: این هزینه ها می تواند کسری جزئی از کل مبلغ بدهی شما را بدست آورد – تمام پول را پس نمی گیرید.

3. در صورت حسابرسی ، تمام رسیدها و سوابق خود را نگه دارید.

از آنجا که IRS باید اطمینان حاصل کند که افراد در واقع مبلغ و اشتراک های Netflix مربوط به کار خود را به عنوان هزینه های تجاری ننوشته اند ، می توانند شما را حسابرسی کنند. به همین دلیل داشتن اسناد "خوانا ، خوانا" بسیار مهم است.

شما می توانید از برنامه هایی مانند Expensify استفاده کنید تا بصورت دیجیتالی تمام رسیدهای کاغذی خود را ذخیره کنید و مستقیماً به نرم افزار حسابداری خود ارسال کنید. برای اسنادی مانند اظهارنامه مالیاتی و صورت های کارت اعتباری ، می توانید PDF ها را با استفاده از یک سیستم عامل مدیریت اسناد امن مانند SmartVault ، Dropbox
یا Box (جعبه) در ابر ذخیره کنید.

4. در صورت امکان ، حساب های بازنشستگی خود را بالا بکشید تا درآمد مشمول مالیات را کاهش دهید و برای آینده پس انداز کنید.

خبر خوب: IRS محدودیت های کمک را برای سال 2020 افزایش داده است ، این بدان معنی است که می توانید در بازده خود حتی بیشتر صرفه جویی کنید.

IRA سنتی ( حساب بازنشستگی فردی) یک روش کم هزینه برای شروع پس انداز بازنشستگی آزاد
شما است و به شما امکان می دهد بیش از 6000 دلار در سال پس انداز کنید – اگر سالانه زیر 50 سال (یا بالاتر از 50 سال (7000 دلار باشید) بیش از 6،000 دلار پس انداز می کنید.) راه اندازی IRA به آسانی است به عنوان آنلاین به کارگزاری سرمایه گذاری و راه اندازی حساب ، یا مراجعه به بانک محلی و صحبت با یک مشاور سرمایه گذاری. این حسابها بطور کلی با مقادیر کمی پول (گاهی اوقات به اندازه 100 دلار) و هزینه های بسیار کم آغاز می شود.

حتماً جزئیات خاص شرایط IRA مورد نظر خود را بررسی کنید تا شما

و اگر هنوز احساس ناراحتی می کنید ، یک CPA (حسابدار شخصی معتبر) را استخدام کنید که در مالیات های فریلنسر تخصص دارد!