دسته‌ها
شغل پردرآمد با سرمایه کم

10 فروشگاهی را که باید هر بازاریاب در سال 2020 بدانید

Shopify در سال 2004 به طور گسترده ای در بازار ظاهر شد ، اما در سال 2014 فقط محبوب شد. شاید شما فکر کرده اید که این Spotify است ، که می توانید برای فکر کردن مورد بخشش قرار بگیرید. یکی برنامه موسیقی است و دیگری به آرامی در حال تغییر چشم انداز تجارت الکترونیکی است.

Shopify ، همانطور که از نام آن پیداست ، سکویی است که به مارک ها و مشاغل کوچک کمک می کند تا محصولات خود را به طور موثر به بازار بیاورند.

به جای راه اندازی وب سایت ، و سپس اضافه کردن مراحل پیچیده برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی از طریق سیستم عامل هایی مانند وردپرس یا Wix – Shopify جنبه های غیر ضروری را کاهش می دهد و فضایی را برای فروش به مشتری ایده آل شما بازاریاب یا صاحب مشاغل برای شما به ارمغان می آورد.

دانستن آن ، و با جستجوی ارزش افزوده – خرید به ناچار همه کارت های مناسب را بازی می کنید. به همین دلیل ما می خواهیم برخی از مهمترین آمار مورد نیاز شما را به عنوان یک بازاریاب برای بهره‌مندی از مزایای Shopify به اشتراک بگذاریم.

بیایید با نگاهی دقیق به تعدادی از تجار که از فروشگاه استفاده می کنند برای ساخت آنلاین خود شروع کنیم.

1 – رشد در سال برای بازرگانان Shopify Plus

بازرگانان Shopify Plus ، با درآمد فروش سالانه از 1 میلیون تا 500 میلیون دلار ، رشد متوسط ​​سالانه را تجربه کرده اند. از 126٪

اینها چهره های پدیده ای هستند که همچنان به رانندگی سیستم عامل ادامه می دهند و تعداد بیشتری از بازرگانان را به سمت این سکو جذب می کنند.

این برای شما خوب است زیرا می توانید همچنان با گذشت زمان شاهد رشد خود در محصولات و خدمات خود باشید.

شما ممکن است استفاده از این پلتفرم را برای جذب مشتریان جدید به نام تجاری خود در نظر بگیرید ، زیرا این امر باعث می شود تا نسبت به سایر فضاها مانند WooCommerce یکپارچه تر شود.

2 – خرید و فروش بسیاری از مشاغل در سراسر جهان را انجام می دهد.

در حال حاضر ، Shopify تقریباً 800،000 مشاغل در سراسر جهان را تأمین می کند. این تعداد زیادی از صاحبان مشاغل هستند که مشاغل خود را مستقیماً از Shopify اداره می کنند.

در واقع ، آنها به این بستر اعتماد دارند تا انواع تجارت را از تجارت الکترونیکی گرفته تا هنر و صنایع دستی برای ارائه دوره های آنلاین انجام دهد.

در حال حاضر کاربردهای زیادی برای وب سایت Shopify وجود دارد. و با وجود بیش از 2 میلیون کاربر که از مشاغل پشتیبانی می کنند ، تعداد کوتاهی از مشتریانی که منتظر خرید از روی سیستم عامل هستند ، نیست.

3 – Shopify نقشی در اقتصاد جهانی ایفا می کند

Shopify در بیش از 183 بیلیون دلار در فعالیت های اقتصادی در سطح جهان کمک کرده است. این نقش مهمی در ایجاد اشتغال بیشتر در بخش های آنلاین جدید اقتصاد دارد.

این نشانگر درآمدی است که بازرگانان Shopify با ارائه خدمات ارزشمندی به بازار آنلاین ، در طول زمان به دست آورده اند.

دیدن این کار توسط بسیاری از بازاریابان ، کارآفرینان و افراد دیگر انجام می شود ، می توانید به طور مناسب نیاز مشابه محصولات و خدمات خود را در طول زمان مربوط به درک Shopify و استفاده موثر از آن ایجاد کنید.

4 – Shopize سهم قابل توجهی از بازار

در سال 2019 ، Shopify 31٪ از بازار تجارت الکترونیکی را در اختیار گرفت. به عنوان یک بستر تجارت الکترونیک ، Shopify مطمئن است که یک انتخاب محبوب است. البته بزرگترین رقیب WooCommerce است که یک افزونه رایگان برای سایت های وردپرس است.

نکته مهمی که Shopify دارد این است که تنظیم و سفارشی سازی آن مطابق نیازهای تجارت الکترونیکی شما بسیار آسان است. آماتورها و صاحبان مشاغل حرفه ای از آن استفاده می کنند. آنها همچنین انواع برنامه هایی را تنظیم می کنند که تنظیم یک وب سایت ساده است.

می توانید با اتصال برنامه های رایگان و پولی ، از تایمرهای شمارش معکوس ، و همچنین بررسی داده ها به طور مستقیم از طریق سیستم عامل استفاده کنید.

در ابتدا ، شروع به کار یک فروشگاه آنلاین کاملاً چالش بود ، اما Shopify این نیاز را دید و باعث شد تا سکوی آن به راحتی استفاده شود و مهمتر از همه ، سریعتر تنظیم و شروع به فروش کند ، البته.

دانستن این ، می توانید به ساخت محتوایی بپردازید که با این موضوع صحبت خواهد کرد و به مشاغل بیشتری که در این سیستم عامل استفاده می کنند ، کمک می کند.

5 – بیشتر فروشگاه های Shopify در ایالات متحده هستند.

به خاطر داشته باشید كه بیشتر مشاغلی كه اختیارات Shopify را در ایالات متحده قرار دارند . این یک پویا هیجان انگیز است ، به خصوص اگر اکنون در ایالات متحده زندگی می کنید و بازار را به خوبی می شناسید.

همچنین ، اکثر مشتریان مستقر در ایالات متحده هستند.

این می تواند برای بازاریابانی که می توانند از توزیع کنندگان و تولید کنندگان مناسب در داخل ایالات متحده نیز برای تحویل سریعتر و مؤثرتر که پاسخگوی تمام نیازهای مشتری شما باشد ، مفید باشد.

به طور کلی ، مشتریان در ایالات متحده بیشتر مستعد خرید آنلاین هستند زیرا چند سالی است که آنها قبلاً پذیرای چنین مدلی بوده اند.

اطمینان حاصل کنید که از این استفاده کرده اید تا با استفاده از تبلیغات فیس بوک و ادغام آن در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید. استراتژی دیگر تبلیغات پرداخت شده در طول راه.

6 – کالیفرنیایی ها بیشترین خرید را در Shopify انجام می دهند

کالیفرنیایی ها بزرگترین گروه در Shopify هنگام بررسی ایالات متحده هستند. این امر به تجزیه بازار خرید آنلاین به بخش ها کمک می کند.

همچنین این امکان را می دهد تا هنگام استفاده از تبلیغات فیس بوک ، به درستی هدف قرار دهید تا مشتریان را به فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید.

این به شما کمک می کند تا Facebook پیکسل خود را با داده های دقیق تر بسازید. همچنین ، می توانید از داده های جمع آوری شده در طول تحقیقات بازار خود استفاده کنید تا الگوهای خرید کالیفرنیایی ها را درک کنید و اگر این امر می تواند فروش کلی محصولات و خدمات شما را بهبود بخشد.

این یک وضعیت عالی برای کمک به شما است تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد سایر مناطق در ایالات متحده و چگونگی عملکرد آنها از منظر Shopify کسب کنید. همانطور که می گویند ، هرچه اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید ، می توانید از بودجه و کمپین های تبلیغاتی خود برای هدایت مشتری به سمت ارائه خدمات خود استفاده کنید.

7 – در مقایسه با سایر غول های مهم تجارت الکترونیکی یک عامل رشد چشمگیر وجود دارد.

فروشگاه های Shopify تقریباً 3 برابر را به اندازه کل بازار تجارت الکترونیکی در سال های اخیر مشاهده کرده اند. این خوب است بدانید زیرا این بدان معناست که این پلتفرم خود باعث جذب تجار جدید و همچنین فروشندگان می شود.

این یک رقابت سالم ایجاد می کند و بازار تجارت الکترونیکی را هدایت می کند تا بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد.

همچنین ، هرچه بزرگتر شود ، فرصت بیشتری وجود دارد تا مارک های کمتری را که تأثیر منفی بر مصرف کنندگان می گذارد ، از بین ببرند ، و به تجارت الکترونیکی شهرت بدبوانه ای وارد کنند و بر همه فروشندگان تأثیر بگذارد.

این همچنین مناسب برای بازاریابانی است که می خواهند محصولات یا خدمات جدیدی را به بازار عرضه کنید ، و آنها به سرعت می توانند در طی مسیر به صورت تصاعدی رشد کنند.

8 – Shopify در دوشنبه جمعه سیاه و دوشنبه سایبر بزرگ است

مشابه سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ، Shopify همچنین در آخر هفته آخر جمعه سیاه و سایبر نیز نمره خوبی دارد.

داده ها نشان می دهد که مشاغل Shopify در سال 2019 2.9 میلیارد دلار فروش داشته اند. البته این در سراسر جهان بود ، اما بازاریابی به کار گرفته شده خوب است.

بیشتر مشتریان با استفاده از یک استراتژی تبلیغاتی پرداخت شده مانند فیس بوک ، برای بهره مندی بیشتر به این سکو جذب می شوند.

استفاده از یک استراتژی مشابه در تجارت شما با استفاده از یک رویکرد چند منظوره برای فیس بوک ، تبلیغات گوگل و ترافیک ارگانیک برای سایت شما بسیار مهمتر و ضروری است.

همچنین ، ایده خوبی است برای ایجاد فرصت های ارگانیک برای ترافیک مانند وبلاگ ها و اطلاعات مربوط به نام تجاری خود ، که می تواند در ارتباط با تبلیغات پرداخت شده استفاده شود.

9 – Shopify نشان دهنده افزایش وفاداری به نام تجاری

وفاداری نام تجاری برای بازرگانان Shopify وجود دارد ، و بیشتر مغازه ها از طریق تکرار مشتری ارزش دریافت می کنند.

از آنجا که مارک های بیشتر و بیشتر از Shopify استفاده می کنند و رویکردهای خلاقانه ای را برای تجارت الکترونیکی به کار می گیرند ، آنها می آموزند که ایجاد روابط محکم باعث می شود مشتریان دوباره به سایت خود بازگردند.

این می تواند برای برندهایی که تازه می خواهند کار مشابهی انجام دهند ، بسیار دلگرم کننده باشد. به عنوان بازاریاب ، می توانید از فرصت های بسیاری برای ایجاد وفاداری به برند محکم استفاده کنید.

نمونه ای از این ممکن است استفاده از سیستم عامل های زیادی در رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از نام تجاری شما و ارسال ترافیک بیشتر به سایت های شما باشد.

این رویکرد می تواند به شما کمک کند ، زیرا پلت فرم Shopify به رشد گسترده ای ادامه می دهد.

10 – ترافیک ارگانیک زیاد است

93.61٪ از ترافیک Shopify ارگانیک است ، و این بسیار جالب است ، با توجه به اینکه بسیاری از مارک ها نیز از ترافیک پولی استفاده گسترده می کنند.

و ممکن است ترافیک ارگانیک. در ابتدا به دست آوردن آن دشوار است و برای ساختن زمان کافی است ، اما واقعاً می تواند مشتری را به طور منظم در مارک تجاری شما بیاورد وقتی تجارت شما در صدر جستجو در گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با Shopify قرار دارد.

کلمات کلیدی برتر شامل: [19659061"Shopify"با1454٪ازترافيك

  • "Shopify login" با 4.51٪ از ترافيك
  • "برنامه هاي خريداري شده" با 0.66٪ از ترافيك
  • "مولد نام تجارت" با 0.63٪ از ترافيك
  • " فروشگاه برنامه فروشگاه را با 0.61٪ از ترافیک
  • به عنوان یک بازاریاب ، اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم از ابزاری مانند Moz یا Semrush استفاده می کنید تا محتوا را ایجاد کنید که بر اساس این جستجوها با این جستجوها صحبت کند. همچنین ممکن است نحوه ساخت محتوا همیشه سبز و بسیار مفید برای مخاطبان خود در نظر بگیرید.

    افکار نهایی در مورد Shopify و شماره های تجارت الکترونیک مجنون

    هدف ما ارائه یافته های ما در مورد 10 آمار برتر برای Shopify بود که به شما به عنوان بازاریاب کمک می کند. برخی از آمار میزان سهم بازار را به شما نشان می دهد ، در حالی که برخی دیگر نشان دهنده سودآوری است.

    واقعیت این است که اینها برای هر بازاریابی که به دنبال راه جدیدی برای فروش بیشتر و در معرض دید بهتر و اقتدار بهتر برای برند خود هستند ، سودمند هستند.

    توجه کنید که Shopify از سال به سال به شکلی چشمگیر در حال رشد است. آنها به طور مداوم از نوآوری ها برای نگه داشتن بازرگانان استفاده می کنند و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند زیرا شواهدی وجود دارد که نشان می دهد Shopify سهم زیادی از مشتریان مکرر را دارد.

    آیا کار به همین جا ختم می شود؟ پاسخ سریع شماره است. کار هیجان انگیز در استفاده از داده ها برای ساختن یک برنامه مستحکم و عملی برای Shopify ، گام بعدی شماست.

    آیا از این ارسال در 10 Stacy Stats که هر بازاریاب باید در سال 2020 بدانید لذت برده اید؟ اگر چنین باشد ، مطمئناً می خواهید آخرین شماره های آمازون را بخوانید و اینکه چرا اکنون تعداد بیشتری از مردم از سیستم عامل های دیگر اینستاگرام استفاده می کنند.

    صبر کنید! این مطالب مرتبط را فراموش نکنید:

    <! –

    ->