دسته‌ها
شغل پردرآمد با سرمایه کم

10 ایده کسب و کار کم سرمایه گذاری (موجودی لازم نیست)

شروع یک تجارت می تواند مانند کوه یک کار باشد. اما مقدار زمان ، پول و ریسک درگیر همه اینها بستگی به ایده کاری دارد که شما در آن تعقیب می کنید.

برخلاف تصور عامه ، در واقع راه های زیادی برای شروع یک تجارت وجود دارد که به شما اجازه می دهد کمتر روی تدارکات و مقدمات تمرکز کنید. هزینه های و بیشتر را برای شروع هزینه می کند.

این ایده های تجاری با سرمایه کم ، یک نقطه ورود عالی برای مبتدیان ، بوت استرپ ها یا هر کسی که دارای یک برنامه شلوغ است ، به شما امکان می دهد یک تجارت جانبی را انتخاب کنید.

شما هنوز هم باید ایده خوبی داشته باشید ، یک مارک بسازید ، برای بازاریابی تلاش کنید و خدمات عالی برای مشتری ارائه دهید. اما می توانید بسیاری از هزینه های سنتی راه اندازی ، مانند موجودی اولیه ، انبارداری و فضای خرده فروشی را دور بزنید.

در اینجا 10 مورد از این ایده های تجاری با سرمایه گذاری کم را که می توانید امروز شروع کنید ، ذکر شده است.

10 ایده تجاری کم سرمایه گذاری که می توانید شروع کنید. در سمت

 انتخاب یک ایده کسب و کار کم سرمایه گذاری

  1. شریک همکاری با dropshipper
  2. طراحی و فروش تی شرت های چاپی براساس تقاضا
  3. راه اندازی کتاب خود
  4. محصولات یا دوره های دیجیتال را ایجاد کنید [19659009] فروش پوستر بر روی تقاضا چاپ ، چاپ و غیره
  5. شروع به کار خیریه
  6. فروش خدمات
  7. ایجاد بوتیک مد آنلاین
  8. فروش کالاهای دستباف
  9. مخاطبی را ایجاد کنید که می توانید از آن کسب درآمد کنید

1. شریک با یک dropshipper

سهام بخرید ، آن را ذخیره کنید ، آنرا انتخاب کنید ، بسته بندی کنید ، حمل کنید. مدیریت موجودی می تواند یک وظیفه بزرگ هنگام انجام کار تجاری باشد.

Dropshipping یک الگوی تحقق است که در آن یک تامین کننده شخص ثالث از طرف شما موجودی را برای مشتریان خود ذخیره و ارسال می کند. شما فقط باید فروش را انجام داده و سفارشات خود را به فروشنده خود منتقل کنید. شما نیازی به رسیدگی به محصولات خود ندارید.

شما می توانید محصولات را از یک یا چند تأمین کننده در یک فروشگاه اینترنتی خود تحت عنوان موضوعی که روی یک طاقچه خاص متمرکز است ، مانند وسایل مخصوص علاقه مندان به یوگا یا کاسه های آب برای صاحبان سگ ، جستجو کنید. وقتی مشتری محصولی را از شما خریداری می کند ، سفارش برای تهیه کننده شما ارسال می شود که آن را از طرف شما تحقق می بخشد. با این حال ، شما هنوز هم مسئولیت بازاریابی و خدمات مشتری خود را بر عهده دارید.

هم تأمین کننده های محلی و هم در خارج از کشور وجود دارد که می توانید با آنها کار کنید ، تا زمانی که بتوانید با آنها ساخته شده با اعتماد ایجاد کنید – یک تأمین کننده غیر قابل اعتماد تأثیر منفی خواهد داشت.

Dropshipping راهی کم سرمایه گذاری برای آزمایش مناسب بودن بازار محصول و راه اندازی یک تجارت قبل از سرمایه گذاری در محصولات اصلی خود است. فقط مطمئن باشید که همیشه نمونه ای را برای خود سفارش دهید تا مطمئن شوید که تامین کننده شما قابل اطمینان است و کیفیت محصولات مناسب برای فروش به مشتریان شما است.

منابع اضافی:

 dropshipping idea business

منابع اضافی:

2. طراحی و فروش تی شرت های چاپی براساس تقاضا

یکی دیگر از مدل های dropshipping ، چاپ بر روی تقاضا موجودی ، حمل و نقل و تحقق را در اختیار یک تامین کننده شخص ثالث قرار می دهد. اما بر خلاف ایده dropshipping فوق ، تمرکز در اینجا برای سفارشی کردن این محصولات با طرح های خاص خود است تا چیزی اصلی ایجاد کنید.

تی شرت ، کلاه ، جعبه تلفن ، کاپشن ، دامن ، کیف دستی و سایر موارد به عنوان بقیه برای خلاقیت شما تبدیل می شوند. . شما می توانید برای توسعه دهندگان یا مراجعی که با صاحبان گربه طنین انداز است ، شعارهای شوخ طبعی بیاندیشید — اگر اشتیاق و غرور در یک جامعه وجود داشته باشد ، یک تجارت تی شرت بالقوه وجود دارد که می توانید شروع کنید.

حتی اگر شما یک طراح نیستید ، می توانید. طراح را پیدا کنید تا با استفاده از سایت های مستقل مانند Fiverr ، Upwork ، Dribble یا 99Designs کار کند.

با بسیاری از خدمات چاپ بر روی تقاضا ، شما به ازای هر محصول پرداخت می کنید ، بنابراین قیمت پایه هر واحد گران تر خواهد بود اگر شما به صورت عمده سفارش دهید اما مزیت این است که اگر یک طراحی تی شرت خاص به فروش نرسد ، شما در مورد کالای مورد نظر هنوز هزینه ای پرداخت نکرده اید (فقط طرح را اگر شما آن را برون سپاری کرده اید).

شما حتی می توانید از الگوی مدلهای تی شرت استفاده کنید. شما برای هر طراحی جدید نیازی به هزینه کردن در یک عکس کامل ندارید.

انواع سکوی قابل چاپ وجود دارد که می توانید با آنها کار کنید ، بسیاری از آنها برای سفارش یکپارچه می توانند با فروشگاه شما فروشگاه شوند. تحقق با این حال ، مطمئن باشید که همیشه نمونه ای از محصول خود را سفارش دهید (که اغلب با تخفیف ارائه می شود) تا مطمئن شوید محصولات سفارشی شما به خوبی به نظر می رسند.

 ایده کسب و کار تی شرت
منبع: ThinkPup

منابع اضافی: [19659037] Icon Temple ” data-src=”https://cdn.shopify.com/s/files/1/0070/7032/files/Blog_CTA_Adrian_ART_large.png?format=jpg&quality=90&v=1532117915″/>

دوره آموزش آکادمی Shopify: یک امپراطوری چاپی بر روی تقاضا بسازید

تجار متخصص Shopify آدریان موریسون چارچوب خود را برای شروع و راه اندازی یک فروشگاه چاپ روی تقاضای موفق به اشتراک می گذارد.

ثبت نام به صورت رایگان

3. کتاب خود را راه اندازی کنید

وقتی فکر می کنید یک کتاب فقط نوع دیگری از محصول است. و به همین ترتیب ، شما می توانید یکی را ایجاد کنید تا یک تقاضای خاص در بازار را ارائه دهد.

کتابهای آشپزی ، کتابهای تصویری ، کتابهای طنز ، کتابهای شعر ، کتابهای عکس ، کتابهای میز قهوه و رمانها – اگر دانش یا دانش خود را داشته باشید خلاقیت ، انواع مختلفی از کتابهای اصلی وجود دارد که می توانید به بازار بیاورید.

انتشار چاپ براساس تقاضا روشی نسبتاً بی خطر برای آزمایش آبها و شروع کار با خود نشر است ، ضمن اینکه کنترل کیفیت و کنترل را به شما می دهد.

Lulu Xpress و Blurb برای این منظور سیستم عامل های معروف هستند و به شما امکان می دهند کتاب های خود را به عنوان محصولات دیجیتالی و فیزیکی تهیه و سفارش دهید و توزیع کنید.

اگرچه می توانید یک کتاب را همزمان سفارش دهید ، هزینه طبیعتاً هنگام خرید به صورت فله ، پایین می روید. برای اطمینان از وجود تقاضا و تضمین تعداد مشخصی از مشتریان برای سفارش عمده به صورت فله ، می توانید ایده کتاب خود را پیش فروش یا شلوغی در نظر بگیرید.

راه اندازی کتاب خود می تواند در صورت داشتن یا داشتن یک راه عالی برای کسب درآمد از یک وبلاگ باشد.

 چاپ بر روی کتاب های تقاضا از lulu xpress
نمونه ای از انواع کتاب های مورد نیاز چاپ از Lulu Xpress

منابع اضافی:

4. محصولات یا دوره های دیجیتالی ایجاد کنید

محصولات دیجیتالی مانند موسیقی ، دوره ها و قالب ها در این لیست از ایده ها بی نظیر هستند. بر خلاف دیگران ، آنها محصولات ملموس نیستند. هزینه های تولید و حمل و نقل برای تکرار نگران کننده ها وجود ندارد ، بنابراین حاشیه های شما همچنان بالا باقی می مانند.

این ترفند در حال فهمیدن چه چیزی برای یک محصول دیجیتال خوب است. چه اندازه مفید است که مردم مایل به پرداخت آن باشند تا بارگیری کنند؟

پاسخ ها از ضربهای سازهای اصلی گرفته تا عکسهای سهام که می توانند برای سایر سازندگان مجوز بگیرند ، گرفته تا محصولات اطلاعاتی و قالبهایی که به افراد کمک می کند تا مهارتهای خود را به طور خاص ارتقا دهند.

اگر استعدادی دارید که می تواند به یک محصول دیجیتالی تبدیل شود ، می توانید در مورد بسته بندی آن به یک درآمد جدید فکر کنید.

Shopify یک برنامه بارگیری دیجیتالی رایگان را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد محصولات دیجیتال را ارائه دهید. در فروشگاه خود به راحتی محصولات فیزیکی

 ایده های تجاری محصولات دیجیتال
منبع: PixieFaire

منابع اضافی:

5. اگر پوسترها ، کارتهای تبریک و چاپ را به صورت تقاضا چاپ کنید

اگر از لحاظ هنری تمایل دارید و یا راه خود را در اطراف دوربین نمی دانید ، می توانید با استفاده از یک مدل کسب و کار دارای تقاضا چاپ کنید و به دیگران اجازه دهید که یک جسم از آن برخوردار باشند. کارت. فقط اطمینان حاصل کنید که از مطالبی که می خواهید چاپ کنید ، استفاده می کنید ، مگر اینکه از دارایی های عمومی استفاده کنید که بتوانید آزادانه از آن استفاده کنید.

اگر قبلاً به صورت آنلاین مشغول کار هستید ، بگویید که شما کاریکاتوریست هستید یا یک عکاس شهری ، شما در موقعیت ویژه ای هستید که بتوانید این ایده تجاری را امتحان کنید.

بسته به چاپگری که با آن کار می کنید ، می توانید کار خود را به محصولاتی مانند پوستر یا قاب دیواری قاب ، حتی کارت تبریک تبدیل کنید. الگوهای دیجیتالی و ژنراتورهای مسخره زیادی مانند Place.it وجود دارند که می توانید بدون نیاز به چاپ هر مورد از آنها استفاده کنید و ساقه عکس خود را به نمایش بگذارید.

 ایده کسب و کار چاپ را چاپ کنید
منبع: ذن مداد [19659036] منابع اضافی:

6. شروع یک کار خیرخواهانه

راه اندازی یک سازمان غیرانتفاعی تنها راهی نیست که می توانید برای کمک به سرمایه گذاری در جهان بهتر بپیمایند.

داشتن یک مأموریت برای همکاری با یک تجارت و جدا کردن سود برای برخی از اهداف. ، به کارآفرینان اجتماعی راهی منحصر به فرد برای قرار دادن شرکت خود در بازار و در عین حال پرداختن به موضوعاتی که بیش از همه به آنها اهمیت می دهند ، می دهد.

در حقیقت ، 89٪ از مصرف کنندگان مورد بررسی گفتند که اگر به احتمال زیاد به یک برند جدید با محصولات و قیمت های مشابه تغییر دهند.

در حالی که بسیاری از شرکت های اجتماعی محصولات اصلی خود را ارائه می دهند ، شما همچنین می توانید هر یک از ایده های تجاری بالا را در دست بگیرید و با یک غیر انتفاعی شریک شوید یا آن کالای اجتماعی را با دستان خود اجرا کنید ، مانند

به عنوان بخشی از بازاریابی ، می توانید تأثیراتی را که مشتریان خود با پشتیبانی از مشاغل شما دارند ، به اشتراک بگذارید ، مانند یک پست وبلاگ که کار شما را در جامعه یا یک واقعی انجام دهد – ماشین حساب زمان تاثیر بر شما وب سایت r.

برنامه Give & Grow Shopify مشارکت با سازمان های خیریه را آسان کرده و مأموریت خود را در کار خود می گنجاند. می توانید آن را برای اهدای مبلغ مشخص یا درصد فروشی تنظیم کنید ، یا از مشتریان خود بخواهید که در هنگام پرداخت کمک مالی اضافه کنند.

 ایده های خیرخواهانه کسب و کار
برنامه Give & Grow برای Shopify به شما امکان می دهد تا تاثیر خود را پیگیری کرده و نمایش دهید. .

منابع اضافی:

7. فروش خدمات

با مشاغل مبتنی بر خدمات ، "زمان" موجودی شما و بزرگترین سرمایه گذاری شماست. فقط ساعت محدودی در روز دارید. با این حال ، این امر باعث می شود اگر مهارت هایی را پیدا کنید که توانایی تقاضا را داشته باشید ، آسانتر و راحت تر شوید.

نویسندگان ، طراحان ، توسعه دهندگان ، عکاسان ، خانه های تمیز کننده ، مربیان تناسب اندام ، و موارد دیگر می توانند در مورد مهارت های خود تجارت ایجاد کنند. [19659002] آنها همچنین می توانند تجارت خود را با هر یک از ایده های دیگر گسترش دهند تا با تولید "خدمات" خود از طریق کالاهای فیزیکی یا دیجیتال ، جریان درآمد اضافی ایجاد کنند.

برای مثال یک عکاس می تواند ضمن فروش چاپ به صورت آنلاین ، یک رویداد محلی را ارائه دهد. از طریق حساب اینستاگرام خود. یک نویسنده کپی می تواند یک نسخه کش رفتن از copwith نوشتن نسخه فروش با تبدیل بالا را بفروشد. اتصال شغل مبتنی بر خدمات خود با محصولات فیزیکی می تواند منبع دیگری از درآمد شما باشد که به طور مستقیم با زمان شما مرتبط نیست.

شما می توانید با استفاده از BookThatApp یا Book یک برنامه قرار ملاقات برای Shopify ، به مشتریان اجازه دهید به راحتی یک جلسه ، مشاوره برنامه ریزی کنند. ، یا بلیط خود را از طریق فروشگاه خود به یک کلاس خریداری کنید.

همچنین می توانید خدمات خود را از طریق یک بازار آزاد مانند Upwork ارائه دهید تا شانس کشف خود توسط افرادی که به مهارت های شما نیاز دارند را افزایش دهید.

 خدمات را بفروشید [19659084] کتابی که برنامه برای Shopify به شما امکان می دهد خدمات خود را به راحتی رزرو کنید. </figcaption></figure>
<p><strong> منابع اضافی: </strong></p>
<hr/>
<center></p>
<h3> تجارت خود را در Shopify بسازید. جلسه آزمایشی 14 روزه خود را امروز شروع کنید! </h3>
<p></center></p>
<hr/>
<h2 id= 8. بوتیک مد آنلاین را ایجاد کنید

اگر عاشق مد هستید و احساس سبک خود را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید ، می توانید بوتیک مد آنلاین خود را بسازید. لازم نیست یک طراح مد باشید – می توانید موارد دیگری را از فروشندگان دیگر به فروشگاه اینترنتی خود اختصاص دهید (با استفاده از مدل dropshipping که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم).

از لباس ، کفش ، لباس شنا ، لوازم جانبی و موارد دیگر ، شما می توانید با استفاده از یکی از چندین برنامه تأمین کننده محصول برای Shopify ، نام تجاری مد خود را بسازید ، آنها را در عکس های محصول شخصی خود و پست های رسانه های اجتماعی قرار دهید و زیر را به عنوان یک گرایش دهنده روند آنلاین بسازید.

فروشگاه اینترنتی مد من به شما امکان می دهد سبک های مختلفی را در فروشگاه Shopify خود وارد کنید.

منابع اضافی:

9. فروش کالاهای دستباف و خانگی

اگر سازنده هستید – خواه صابون ، شمع ، سس و یا سفال را DIY DIY – شما در موقعیتی منحصر به فرد برای یافتن ایده کسب و کار آنلاین هستید زیرا تولید و تهیه محصول به معنای واقعی کلمه است .

برخلاف بسیاری از ایده های دیگر در این لیست ، شما باید مدیریت حمل و نقل و موجودی را در نظر بگیرید ، اما می توانید تا زمان شروع کار ساده یا با یک دسته کوچک شروع کنید.

در حقیقت ، بسیاری از سازندگان در Shopify با مشاغل مستقر در خانه پاره وقت شروع به کار کردند و از خانه های خود در Etsy یا به دوستان و خانواده خود اقدام به فروش کردند و پس از برقراری تقاضا برای محصولاتشان ، به صاحبان مشاغل تمام وقت تبدیل شدند.

فقط مراقب مقررات موجود در گروه محصولات خود باشید ، به خصوص برای مشتریانی که غذا بخورند ، استنشاق کنند ، یا پوست خود را بکشند.

 استودیوی شمع بروکلین در فروشگاهی
استودیوی شمع بروکلین یکی از سازندگان بسیاری است- مشاغل متعلق به خرید که از Etsy شروع شده است.

منابع اضافی:

10. مخاطبی را پرورش دهید که می توانید از چندین طریق برای آن درآمد کسب کنید

در دنیای متصل امروز ، توانایی جذب و جلب توجه دیگران یک دارایی است. این یکی از این است که بسیاری از مشاغل حتی حاضر به پرداخت هزینه هستند و بسیاری از سازندگان قادر به تبدیل شدن به مشاغل با چندین درآمد درآمدی هستند.

این که آیا شما تصمیم می گیرید موارد زیر را در YouTube ، Instagram یا وبلاگ خود رشد دهید (ایده آل است. ترکیب کانال های مختلف) ، شما راه های زیادی برای کسب درآمد مخاطبان خود دارید:

  • پست های مالی را به نمایندگی از مارک انجام دهید
  • عضو شوید
  • فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتال (از طریق هر یک از ایده های این لیست) [19659009] Patreon
  • ترکیبی از موارد فوق (آنها منحصر به فرد نیستند)

استفاده از یک رویکرد مخاطب برای اولین بار برای شروع یک کسب و کار به معنای بازی طولانی است (ممکن است ماه ها طول نکشید تا متوجه شوید. آن را بیرون) اما شما به میلیونها دنبال کننده برای انجام این کار احتیاج ندارید. برای مثال ، اینستاگرام Kat Gaskin با تنها 3000 دنبال کننده ، یک محصول 10 کیلو دلاری را راه اندازی کرد.

 kat gaskin یک تجارت مبتنی بر اینستاگرام
حساب شخصی اینستاگرام خود را آغاز کرد. پیوند به فروشگاه وی به Shopify: The Content Planner.

منابع اضافی:

سه نکته برای انتخاب یک ایده تجاری

 برای انتخاب یک ایده تجاری

ایده های تجاری که ما پوشش داده ایم ممکن است ساده تر باشد هنگامی که صحبت از تدارکات است ، کار کنید ، اما این امر آنها را آسان نمی کند . حداقل سه چیز وجود دارد که باید در هنگام انتخاب گزینه های خود به خاطر بسپارید ، مهم نیست که تصمیم بگیرید چه چیزی را شروع کنید.

1. تمرکز روی یک طاقچه بازاریابی را آسانتر می کند

مانند هر تجارت ، بازاریابی همان چیزی است که موفقیت شما را باز می کند. کافی نیست بدانید که تقاضا برای محصولات شما وجود دارد – شما باید روش هایی برای دستیابی به افرادی که احتمالاً آنها را خریداری می کنید ، مشخص کنید. شما باید بازدیدکنندگان مناسب را برای کشف محصولات خود بدست آورید.

خوشبختانه ، هنگامی که با یک مخاطب یا هویت خاص سرو می کنید ، بازاریابی بسیار آسان تر است (به عنوان مثال گیاهخواران ، دوستداران بازی تخته ، عکاسان در شهر شما). می توانید محتوای رسانه های اجتماعی تولید کنید که با این افراد طنین انداز باشد یا تبلیغاتی را اجرا کنید که علایق آنها را هدف قرار دهد. استفاده از این رویکرد همچنین به شما کمک می کند تا یک مارک ثابت را طراحی کنید ، زیرا شما می توانید ایده خاصی از این که دقیقاً با چه کسی صحبت می کنید داشته باشید.

به این فکر کنید که چگونه می توانید در یک مخاطب خاص برای محصولات خود صفر کنید و چگونه شغلی را انتخاب می کنید. ساخت می تواند به آنها خدمت کند. اگر از قبل مخاطبان بزرگی دارید (یک وبلاگ ، یک کانال یوتیوب یا یک حساب کاربری اینستاگرام) ، شاید حتی می توانید راهی پیدا کنید که بتوانید تجارت خود را از این مخاطبان موجود محروم کنید.

منابع اضافی:

2 قیمت گذاری بیش از سود است

قیمت محصولات شما خیلی کم است و خریداران ممکن است فرض کنند که آنها از کیفیت پایین برخوردار هستند. قیمت آنها را خیلی زیاد کنید ، و ممکن است برخی از مشتریان را ترسانید. در هر صورت ، شما باید یک نقطه شیرین پیدا کنید که به شما امکان می دهد در هزینه برای به دست آوردن مشتریان و ارائه تخفیف نیز موثر باشید ، به خصوص اگر قصد پرداخت هزینه تبلیغات را داشته باشید.

با بسیاری از ایده های تجاری ما کشف خواهیم کرد. در این پست ، شما ممکن است حمل و نقل محصولات خود را انجام ندهید ، اما شما هنوز هم نیاز به هزینه حمل و نقل دارید. هزینه های حمل و نقل خود را در نظر بگیرید و نحوه تغییر آنها در کشورهای مختلف مورد نظر برای خدمات متفاوت خواهد بود.

بسیاری از فروشندگان آنلاین سعی می کنند هزینه حمل و نقل خود را به قیمت خرده فروشی خود بپردازند تا بتوانند حمل و نقل رایگان یا حداقل نرخ مناسب قیمت مناسب را ارائه دهند. برخی دیگر روی تشویق خریداران به اضافه کردن موارد بیشتر به سبد خرید خود با حمل رایگان مشروط (به عنوان مثال ارسال رایگان با سفارشات بیش از 50 دلار) برای به حداکثر رساندن سود خود تمرکز می کنند.

در پایان روز ، قیمت های شما قابل افزایش است و می توانید با آزمایش انواع استراتژی های قیمت گذاری تا زمانی که چیزی را پیدا کنید که برای شما مفید باشد.

منابع اضافی:

3. آزمون ، آموختن و رشد همانطور که می روید

دستیابی به کمال می تواند یکی از بزرگترین موانع در کار و فعالیت باشد. به خاطر داشته باشید که هیچ چیز سنگی نیست.

محصولات را می توان به راحتی و به راحتی تعویض کرد (به خصوص هنگامی که شما با سهام گیر نکردید). فروشگاه شما می تواند دوباره طراحی شود. قیمت های شما قابل تنظیم است. شما می توانید به یک منبع بهتر تغییر دهید. و شما می توانید بر اساس ده ها سیگنالی که در اختیار دارید ، تمام این تصمیمات را تأیید کنید (ترافیک ، چقدر مردم در سایت شما می پردازند ، بررسی ها ، چرخ دستی های رها شده و غیره.)

اگر ایده شما فقط نبوده است. به روشی که برنامه ریزی کرده اید عمل کنید ، به این فکر کنید که چگونه می توانید قبل از ترک کردن محور شوید.

جنبه هایی از تجارت شما وجود دارد که اگر محصول یا روش دیگری را امتحان کنید می توانید همیشه نجات دهید. برندی که در ایجاد آن سرمایه گذاری می کنید و دنبال کننده هایی که در رسانه های اجتماعی و یا در لیست ایمیل خود از آنها استفاده می کنید می تواند دارایی باشد که برای ایده تجاری بعدی خود در نظر گرفته اید.

منابع اضافی:

بدون نیازهای زیادی [19659019] با تشکر از ترکیبی از فناوری ، تأمین کنندگان شخص ثالث و امکان آزمایش سریع ایده ها به صورت آنلاین ، ساختن یک تجارت و شروع به فروش بدون اینکه گرفتاری در تهیه محصولات ، اجاره فضای و مدیریت موجودی باشید ، آسان تر از همیشه است. [19659002] با استفاده از این رویکرد ، می توانید قبل از سرمایه گذاری روی آنها ، ایده های خود را آزمایش کنید ، یا بدون ایجاد تعهدات مربوط به موجودی که ممکن است در راه شما باشد ، از طرف دیگر پول بدست آورید.

ایده های تجاری تحت پوشش فوق حتی می توانند در ترکیب شوند. روشهای مختلفی برای شروع یک تجارت که منحصر به فرد شماست. اگر ایده منابع ، ذخیره سازی و حمل و نقل موجودی شما را از شروع مشاغل باز داشت ، با یک الگوی تجاری بدون سرمایه برای موجودی کم سرمایه گذاری شروع کنید و از آنجا رشد کنید.

تصویر توسط Eugenia Mello