دسته‌ها
شغل پردرآمد با سرمایه کم

کانال YouTube خود را پرداخت کنید

آیا می خواهید در بالای YouTube باشید ، اما حتی نمی توانید 100 بازدید کنید؟ آیا قبلاً 10 فیلم انجام داده اید ، اما نتیجه صفر است؟ این کار را آسان کنید و یک قانون ساده را بخاطر بسپار: هیچ نتیجه ای سریع در یوتیوب وجود ندارد. با سرمایه گذاری یا بدون سرمایه گذاری ، کانال شما حداقل شش ماه و به طور متوسط ​​به یک سال نزدیکتر می شود. برای دیدن دینامیک نمایش ها باید نه 10 بلکه 100 فیلم اضافه کنید. حداقل برای 3-4 ساعت روی هر فیلم کار کنید یا حتی بهتر از تمام روز. پیش نمایش ، بهینه سازی ، تجزیه و تحلیل ، مذاکره ، اسکریپت: همه اینها تأثیر دارد که آیا شما به بالای نمودارهای YouTube می روید یا خیر. بیایید دریابیم که چرا به آن احتیاج دارید و چگونه آن را انجام دهید.

چرا زحمت می کشید؟

به محض اینکه یک ویدیو به نتایج برتر YouTube رسید ، شما شروع به دریافت نماهای ویدیویی ارگانیک می کنید. هرچه مدت زمان طولانی تر در آنجا بماند ، می توانید در جهت تبلیغ فیلم خود پول بیشتری صرفه جویی کنید.

YouTube برای کارآفرینان ، یک کانال فروش اضافی است ، امکان ایجاد ارتباط بصری و محرمانه با مشتری. اگر قصد ندارید از فیلم های خود سود ببرید ، تمام تلاش خود را برای "بستن" بیننده برای خرید انجام دهید.

کلیدهای رتبه بندی ویدیوی YouTube کلیدی

همه ما می دانیم که YouTube دارای الگوریتم های رتبه بندی شده است – شاخص هایی که کنترل نحوه دریافت یک ویدیو را دارند. در بالا ، در صفحه اصلی و در فیلم های مرتبط.

همه نویسندگان در مورد این الگوریتم می دانند ، اما هیچ کس نمی داند که چگونه کار می کند. این راز YouTube است و به طور مرتب تغییر می کند. سازندگان ویدیو باید در مورد چگونگی عملکرد این الگوریتم براساس مشاهدات خود درباره نحوه عملکرد فیلمهای خود و مکان آنها در نتایج جستجوی YouTube ، حدس بزنند.

برایان دین ، ​​متخصص برجسته سئو ، تحلیل خود را از الگوریتم YouTube انجام داد. وی برای درک رابطه بین این ویدئو و تحویل آن به YouTube ، 1.3 میلیون فیلم کشف کرد. از عواملی که وی دریافت که در نحوه رتبه بندی فیلم ها تأثیر دارد ، اینها مواردی هستند که می توانید برای تقویت فیلم های خود استفاده کنید:

  1. طول . فیلم های طولانی مدت از فیلم های کوتاه دارای لیست بالاتر هستند. میانگین مدت زمان فیلم در صفحه 1 14 دقیقه و 50 ثانیه است.
  2. توزیع رسانه های اجتماعی . این واقعیت که افراد ویدیوی شما را به اشتراک می گذارند ، حاکی از ارزش آن است. هرچه یک ویدیو مجدد بیشتر باشد ، در SERP بیشتر است. سؤالی بپرسید و مردم را تشویق کنید تا آن را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند تا این تعداد را و به اشتراک بگذارند تا افراد بیشتری در مورد کار شما صحبت کنند.
  3. مشترکین تولید شدند. ویدئویی که باعث می شود افراد به مشترک تبدیل شوند ، نشانه ای از کیفیت است. حتما به بینندگان خود یادآوری کنید که در هر ویدیوی در کانال شما مشترک شوند.
  4. قطعنامه . ویدئو با کیفیت HD سه برابر بیشتر از یک فیلم با وضوح استاندارد در صدر لیست قرار دارد.

و اینها مهم نیستند:

  1. بهینه سازی برچسب و عنوان. "کلیدهای" هدفمند در برچسب ها به مرتب سازی مطالب کمک می کنند اما به سختی بر تحویل تأثیر می گذارند. با عناوین مشابه؛ این الگوریتم به شما پاداش نمی دهد که در اینجا کارهای زیادی انجام دهید.
  2. مشترکین. کانال های جدید و کوچک می توانند مارک های بزرگ را در این رده بندی کسب کنند. تعداد مشترکین کانال شما تأثیر حداقل بر رتبه کلی شما دارد.

برای اینکه ویدیوی خود را به بالای YouTube بدست آورید ، باید زمان ، تلاش و توجه خود را جلب کنید. همیشه این ایده خوبی است که قالبهای مختلف را آزمایش کنید و ببینید کدام فیلم ها به بهترین وجه توجه کاربر را به خود جلب می کنند – به یاد داشته باشید ، یک سال زمان دارید که می توانید کانال خود را بفهمید. و کیفیت و محتوای فیلم های خود را با فیلم های رقبای خود مقایسه کنید.

وظیفه شما: آن را بهتر کنید.