دسته‌ها
شغل پردرآمد با سرمایه کم

نحوه نوشتن فاکتور بهتر

شما کابوس 9 تا 5 خود را ترک کرده اید تا رویاهایتان را دنبال کنید. شما یک دفتر خانه دنج ایجاد کرده اید ، اولین مشتری های خود را دریافت کرده اید ، اما به آرامی اما مطمئناً در جهت اهداف خود کار می کنید. اما یک مشکل کوچک وجود دارد

به نظر می رسد که مشتریان شما فکر می کنند آزاد است. در حالی که پرداخت نکردن به هیچ وجه مشکلی نیست که شما فقط با کار نکردن با شرکت های غیرقابل انکار می توانید آن را حل کنید ، یک روش مطمئن برای پرداخت سریعتر وجود دارد: فاکتورهای خود را با روانشناسی در ذهن بنویسید .

در اینجا مواردی ذکر شده است. برای در نظر گرفتن دفعه دیگر که آماده دریافت حقوق هستید:

1. اطمینان حاصل کنید که همه چیز درست است

این نکته را به سختی نمی توان مبتنی بر روانشناسی نامید ، اما نکته مهمی است. قبل از ارسال فاکتور ، را بررسی کنید و را علامت بزنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز درست است.

اگر در کل بدهکاری یا آدرس صورتحساب خود اشتباه کنید ، می تواند زمان زیادی را ببرد. سوء تفاهم را مرتب کنید. بدترین مشتری ممکن است فاکتور را نادیده بگیرد زیرا نادرست است و منتظر می ماند تا شما خطا را به تنهایی متوجه شوید.

2. یک چهارچوب زمانی واقع بینانه تنظیم کنید

کسب درآمد به عنوان یک فریلنسر می تواند چالش برانگیز باشد. یک ماه ، شما شلوغ و ثروتمند هستید ، و ماه دیگر ، شما در تلاش برای یافتن مشتری هنگام سوزاندن پس انداز خود هستید.

جای تعجب نیست که بسیاری از آنها وسوسه می شوند فاکتورهایی را که هنگام دریافت دریافت می کنند ارسال کنند. این یک راه مناسب برای پوشاندن سوراخ در بودجه شما است.

حقیقت زشت این است که همه شرکت ها قادر به رعایت آن شرایط نیستند. اگر در حال انجام کار آزاد برای یک شرکت هستید ، ممکن است آنها تاریخ های پرداخت را تعیین کرده اند و شرکت نمی خواهد آنها را برای شما تغییر دهد.

و صاحبان مشاغل کوچک ممکن است خیلی مشغول مدیریت عملیات باشند تا سریعاً پرداخت شما را ارسال کنند. آنها ممکن است این کار را تا زمانی که لحظه ای آزاد نداشته باشند ، خاتمه دهند و در نهایت آن را فراموش کنند.

به شخصی که فاکتور ارسال می کنید به مقدار زیادی بدهید تا 14 روز یا بیشتر payment پرداخت کند – و یادآوری های به موقع ارائه دهید.

3. فعالیتها را تجزیه کنید

توضیح آنچه شما برای شرکت صورتحساب می دهید برای هر فاکتور ضروری است. اگر کار خوبی در این زمینه انجام ندهید ، گیرنده ممکن است شروع به فکر کند که در جایی اشتباه کرده اید. این می تواند به آنها منجر شود تا آنها به عقب برگردند و فعالیتها و مکاتبات خود را بررسی کنند و هیچ کاری جز کند کردن روند پرداخت نمی کنند.

اگر برای مشتری مشتری یک پروژه پیچیده انجام دادید ، هر مرحله از روند را شکست. اگر می توانید تعداد ساعاتی را که در هر مرحله و ساعت ساعت گذرانده اید ، ضمیمه کنید ، این بهترین است. این نشان می دهد مشتری چقدر کار شما واقعاً انجام داده اید ، و هیچ شک در مورد ارزش این کار را ندارد.

4. مالیات را درج کنید

آیا خدمات یا کالای شما مشمول مالیات در ایالت شما یا ایالت مشتری شما در آن قرار دارد؟ کار خود را آسانتر کنید و مالیات های موجود در فاکتور را درج کنید. این باعث می شود تا مدتی مشتری شما را ذخیره کند و به آنها کمک کند زودتر پرداخت خود را انجام دهند.

این کار خیلی از طرف شما نیست. برای انجام این کار می توانید از همان نرم افزار مالیاتی استفاده کنید که مالیات خود را ثبت کنید. اگر این آسان است ، چرا مشتری خود این کار را نمی کند؟ دو دلیل اصلی وجود دارد: 1) صاحبان مشاغل کوچک ممکن است نرم افزاری برای انجام سریع آن نداشته باشند ، زیرا برخی مالیات خود را به صورت دستی انجام می دهند و 2) در شرکت های بزرگ ، بزرگترین کاهش سرعت زمانی اتفاق می افتد که یک کار بین بخش ها انجام می شود. اگر یک نفر نتواند فاکتور شما را پردازش کند و پرداخت را یکجا ارسال کند ، منتظر ماندید.

5. نام تجاری به رسمیت شناختن

برخی از مشتریان شما ممکن است ماهانه هزاران فاکتور را تحویل دهند. این واقعیت که فاکتور شما به نظر می رسد مانند همه افراد کمک نمی کند. اگر یک بازه زمانی 14 روزه وجود داشته باشد و فرد مسئول انجام پرداخت مستقیماً با شما کار نکند ، تشخیص اینکه شرکت برای چه چیزی پرداخت می کند می تواند یک تلاش باشد.

با این حال ، اگر شما یک سبک مشخص و یک آرم قابل تشخیص داشته باشید ، کارمندان قادر خواهند بود به فاکتور نگاه کنند و فوراً شما و کارهایی را که برای شرکت انجام داده اید به خاطر بسپارند. این امر می تواند خیلی سریع فاکتور بپردازد.

6. پرداخت را آسان کنید

بسیاری از افراد تعلل کننده سریال هستند. اگر یک کار فوق العاده آسان و سر راست نیست ، آنها آن را برای ابدیت کنار می گذارند. اطمینان حاصل کنید که مشتری های تعویق خود را با لطف انجام می دهید و به آنها روش ساده ای برای پرداخت پرداخت می دهید .

روش های مختلفی را برای پرداخت فاکتور ارائه دهید. اگر از خدماتی مانند PayPal استفاده می کنید ، پیوندی را وارد کنید که مستقیماً آنها را به حساب پرداخت می رسانید ، نه به حساب PayPal. هر چه گام های کمتری برای طی کردن پول به شما برود ، بهتر است.

7. میله ها و هویج

بیشتر نکات قبلی در اینجا به انواع خاصی از مشتری ها اشاره می کند ، یا مشتریانی راجع به پرداخت به موقع می گویید. این یکی اطمینان می دهد که به موقع پرداخت می کنید .

اجرای این روش بسیار ساده است ، اما به شما نیاز دارد قبل از شروع کار با شرکت به توافق برسید: تشویق کنید که به موقع پرداخت کنید. بخشی از قرارداد شما.

5 درصد تخفیف را به کسانی بدهید که هنگام دریافت هزینه پرداخت می کنند ، و برای کسانی که مهلت پرداخت را ندارند ، 5 درصد جریمه اضافه کنید. به نظر می رسد خشن است ، اما اگر بلیط وجود نداشت ، همه رانندگی خوبی دارند؟ احتمالا نه. در مورد معاملات تجاری نیز صادق است: یا راهی دارید که اطمینان حاصل کنید که معامله از طریق آن انجام می شود یا خواسته های شما اختیاری است.

8. دسترسی به

ساده ترین راه برای پرداخت به موقع فاکتور خود چیست؟ به شخصی که می خواهد به شما بپردازد برسید و به آنها بگویید که آنها برای آنها فاکتور ارسال کرده اید.

ارتباطی که با مشتری خود دارید با توجه به مدارک مهم است. اگر روش پرداخت ترجیحی آنها را می دانید و می توانید سریع به آنها برسید ، می توانید به راحتی از موارد غیرپرداخت مراقبت کنید.

. ، اطمینان حاصل کنید که پرداخت شما آسان است و به آنها دسترسی دارید تا به آنها سرپیچی کنند. بهترین چیز در مورد آزاد بودن این است که اگر آنها تاخیر در پرداخت ، شما می توانید کار با آنها را متوقف کنید.

به هر حال شما رئیس خودتان هستید.