دسته‌ها
شغل پردرآمد با سرمایه کم

برای افزایش فروش ، بیو ، هشتگ و پست های اینستاگرام را بهینه کنید

بیش از 72٪ از کاربران اینترنت قبل از خرید ، به جستجوی محتوای بصری اعتراف می کنند. در این بررسی همچنین مشخص شده است که 78٪ از خریداران آنلاین گفتند که تصاویر بیشتری در سایت های تجارت الکترونیک می خواهند. این دو آمار ، اثبات اینست که چرا اینستاگرام به کانال پیشرو در کسب و کارها برای تبلیغ محصولات خود تبدیل شده است.

اما با مشاغل بسیاری که فروشگاه اینترنتی خود را شروع کرده و سعی در استفاده از این رفتار مصرف کننده دارند ، رقابت برای جلب توجه توسط تولیدات زیاد شده است. رسیدن به مشتریان بیشتر فقط برای مشاغل سخت تر نمی شود ، بلکه آنها نیز در تلاش هستند تا با فشار بهینه سازی پروفایل های خود با محتوای مناسب ، اطلاعات و هشتگ هایی که محصول آنها را تبلیغ می کنند ، کنار بیایند.

در این مقاله هستیم. برای رشد فروشگاه Shopify خود ، همه چیزهایی را که باید در مورد بازاریابی اینستاگرام بدانید به اشتراک بگذارید.

اما قبل از اینکه به این فکر کنیم که چگونه می توانید صفحه اینستاگرام فروشگاه خود را بهینه کنید ، اجازه دهید سریع نگاهی بیندازیم که چرا باید در اینستاگرام بفروشید.

فروش در اینستاگرام. اما چرا؟

تصاویر محصول بیشتر. شاخه های مفهومی بیشتر. محتوای تصویری بیشتر. خلاقیت بیشتر چرا واقعاً باید یک فروشگاه Shopify برای رسیدن به مشتریان خود ، وقت زیادی را در یک سکو بگذراند ، خصوصاً وقتی کانالهای دیگری وجود دارد که بتوان آنها را برای فروش محصولات آنلاین استفاده کرد؟

در اینجا دلایلی وجود دارد که فکر می کنیم بازاریابی اینستاگرام برای فروشگاه های Shopify در همه اندازه ضروری است.

1. قالب اینستاگرام برای نمایش محصولات شما بهترین است

به دلیل ماهیت بصری ، اینستاگرام یک پلتفرم عالی را به مارک های آنلاین ارائه می دهد که به دنبال نمایش محصولات خود هستند. از طریق عکس های معمولی و یا فیلم های از محصولات ، یا حتی داستان های اینستاگرام ، مشاغل سراسر جهان از اهمیت "تصویری" برای فروش محصولات آنلاین اطلاع دارند.

صرف نظر از صنعت خود ، آنها می دانند که ارائه محصولات خود به صورت بصری تأثیر مثبتی بر سایر تلاشهای بازاریابی و تبلیغاتی آنها می گذارد.

2. کاربران اینستاگرام بیشتر مشغول هستند

حدود 40٪ از کاربران اینترنت به محتوای بصری بهتر پاسخ می دهند. به همین دلیل ثابت شده است که کاربران اینستاگرام به مراتب بیشتر از سایر برنامه های رسانه های اجتماعی – از جمله فیس بوک و توییتر – مشغول کار هستند.

علیرغم افزایش رقابت بر روی سکو ، با در نظر گرفتن زمانی که مخاطبان شما فعال ترین هستند و با استفاده از هشتگ های مناسب می توانید جذابیت بیشتری در پست های خود کسب کنید. ما در بخش های بعدی درباره این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت. کاربران اینستاگرام به احتمال زیاد اقدام به خرید می کنند

براساس یک مطالعه اخیر ، حدود 72٪ از کاربران اینستاگرام درست پس از دیدن چیزی در اینستاگرام تصمیم به تصمیم گیری می گیرند. این امر به این دلیل است که آنها می توانند فوراً ببینند که آیا این کالا روند خاصی دارد (براساس لایکها و نظرات در مورد یک پست) ، و همچنین مطالب تولید شده توسط کاربر از طرف دیگر که قبلاً آن را خریداری کرده اند. محبوب ترین دسته هایی که این رفتار خرید را مشاهده می کنند شامل مد و پوشاک ، آرایش ، کفش ، جواهرات و غذاهای بسته بندی شده است.

همچنین بخوانید: تغییر رفتار مصرف کننده و چگونگی ماندگاری مارک های پوشاک و پوشاک می تواند COVID-19

4 زنده بماند. اینستاگرام تجارت شما را به ابزارهای تعاملی

مجهز می کند

از آنچه که به عنوان یک بستر ساده برای به اشتراک گذاری تصاویر به عنوان پست شروع شده است ، امروز اینستاگرام مشاغل آنلاین را با تعدادی ابزار تعاملی مجهز کرده است. درست از پست های چرخ فلک گرفته تا استوری های اینستاگرام ، پست های ویدیویی ، IGTV و پست های قابل فروش در اینستاگرام ، روش های بسیاری وجود دارد که فروشگاه Shopify شما در اینستاگرام بفروشد.

به عبارت ساده ، اینستاگرام شما را به ابزارهای بصری هدایت می کند تا به آن برسد ، درگیر شوید و خریداران با قصد بالا را به مشتری تبدیل کنید.

اما درست مانند هر کانال دیگری ، برای اینکه بازاریابی اینستاگرام برای شما کار کند ، باید روی تبدیل پروفایل خود به موتور فروش تمرکز کنید. فقط آپلود تصاویر عالی از محصولات شما کافی نیست!

بهینه سازی صفحه فروشگاه Shopify اینستاگرام خود برای فروش محصولات آنلاین

مرحله 1: آرم مارک خود را به عنوان تصویر نمایه اضافه کنید

اولین چیزها. شروع بهینه سازی صفحه اینستاگرام خود را از تصویر نمایه خود. این مکان برای آیکون های تصادفی ، تصاویر شخصی یا عکس های سهام نیست. برای اینکه کاربران اینستاگرام بدانند این یک "صفحه مارک" است و یک پروفایل شخصی نیست ، باید یک آرم برای مارک خود اضافه کنید.

همچنین این چیزی است که هر بار که به خوراک شما مراجعه می کند نام تجاری شما را در ذهن خریدار تقویت می کند. بنابراین با آرم اضافه شده در اینجا مطمئن شوید که حساب شما واقعی و معتبر به نظر برسد. به خاطر داشته باشید که از انتهای محصول بریده نمی شود ، از لوگو تغییر اندازه دهید.

 سازگار با آرم بیوگرافی بی سیم اینستاگرام

اگر هنوز یک آرم ندارید ، با استفاده از Hatchful توسط Shopify ، یکی را به صورت رایگان دریافت کنید – راهنمای کامل را بخوانید!

مرحله 2: بیوگرافی اینستاگرام خود را تحت تأثیر قرار دهید

زندگی نامه اینستاگرام شما تصویری را که از یک خریدار ایجاد می کنید یا می شکند. به طور معمول ، یک کاربر اینستاگرام هنگام مرور فید خود یا جستجوی یک هشتگ خاص ، با پست شما روبرو می شود. قدم بعدی برای آنها این است که قبل از کلیک به سایت فروشگاه شما ، مشخصات خود را بررسی کنید.

بنابراین مطمئن شوید زندگی نامه اینستاگرام شما به وضوح بیان کند که مارک شما درمورد چیست. همچنین می توانید از این فضا استفاده کنید تا کمی در مورد نحوه تولید محصولاتتان یا دید و رسالت خود به اشتراک بگذارید. اضافه کردن چند علامت ایموجی و نشانگرهای پرطرفدار در بیوگرافی اینستاگرام شما می تواند خیلی طول بکشد!

به عنوان مثال ، در اینجا Bareek از بیو اینستاگرام خود برای به اشتراک گذاشتن آنچه در مورد نام تجاری آنهاست استفاده می کند.

 instagram bio shop shopify

مرحله 3: پیوند درست را در بیوگرافی اینستاگرام خود وارد کنید

Instagram به شما اجازه می دهم به هر پست پیوند اضافه کنید. اما می توانید یکی را در بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید. برای استفاده بیشتر از این ، اطمینان حاصل کنید که پیوندی که اضافه می کنید خریدار را مستقیماً به صفحه ای می برد که در آن بیشترین انتقال را دارند.

به عنوان مثال ، اگر در پست های خود 50٪ فروش در سایت خود تبلیغ کرده اید ، پیوندی به صفحه "فروش" خود اضافه کنید. به همین ترتیب ، اگر مجموعه جدیدی را که راه اندازی کرده اید تبلیغ می کنید ، از این فضای استفاده کنید تا خریداران علاقه مند به آن پیوند برقرار کنند.

شما می توانید برای ارتقاء محصولات و تخفیف ها ، این لینک را بر اساس استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود تغییر دهید.

به عنوان مثال ، Whif Drinks لینک بیوگرافی اینستاگرام خود را به محصولی که تبلیغ می کند به روز می کند.

 پیوند بیوگرافی اینستاگرام برای فروش کالاها

نکته نرم افزار: اگر کمپین های بازاریابی را در کانالهای مختلف اجرا می کنید ، حتماً URL قابل ردیابی را در بیوگرافی خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند ترافیک خود را از کجا بدست آورید و اگر واقعا تلاش های اینستاگرام شما در حال پرداخت هستند. شما به سادگی می توانید از Google URL Builder برای این استفاده کنید.

مرحله 4: هشتگ های جستجوی برتر را شناسایی کنید

قبل از شروع ارسال محتوای در فید اینستاگرام خود ، مطمئن شوید که لیستی از هشتگ هایی دارید که می تواند به شما در کشف کمک کند. صنعتی را که محصولات شما در آن قرار دارند شناسایی کنید ، سپس به جستجوی هشتگ هایی بپردازید که معمولاً کاربران اینستاگرام در پست های خود از آن استفاده می کنند. فراموش نکنید که به هشتگ های اینستاگرام نگاهی بیندازید که مشاغل مشابهی در پست های خود استفاده می کنند – این یک راه عالی برای شروع است.

همچنین می توانید از ابزار Keyword Tool استفاده کنید تا هشتگ های بهترین و روند در Instagram را پیدا کنید. نگران نباشید ، یک کلمه کلیدی را تایپ کنید که به بهترین نحو توصیف کننده فروشگاه شما است و تمام هشتگ ها را به همراه تعداد پست های ایجاد شده با استفاده از آنها لیست می کند. همچنین می توانید این هشتگ ها را بر اساس پارامترهایی مانند "جدید" فیلتر کنید تا آخرین روند را بررسی کنید.

 هشتگ های بازاریابی زیست و اینستاگرام اینستاگرام

شما مجاز به استفاده از 30 هشتگ اینستاگرام در یک پست هستید. بنابراین از این فرصت بیشتر استفاده کنید تا به مخاطبان خود برسید!

هک رشد برای بازاریابی اینستاگرام: همچنین می توانید هشتگ اینستاگرام را در نظرات پست خود قرار دهید. بعد از هر چند ساعت ، می توانید نظر را حذف کرده و دوباره همین هشتگ یا جدید را ارسال کنید. این به شما کمک می کند تا به کاربران اینستاگرام بیشتری دسترسی پیدا کنید – افرادی که هنگام ارسال اولین بار نمی توانستید به آنها دسترسی پیدا کنید.

بهترین پست های اینستاگرامی را برای پست خود بیابید: به یاد داشته باشید که چه چیزی در بازار هدف خود را نشان می دهد. به نوع محتوایی نگاه کنید که مشتریان ایده آل شما با آنها درگیر هستند و پستهایی را ایجاد می کنید که فقط به آنها نمی پیوندید ، بلکه محصول شما را نیز با این کار تبلیغ می کنند.

به عنوان مثال ، همه ما از چالش موز می دانیم. بنابراین اگر فروشگاه Shopify شما در حال فروش عینک آفتابی است ، چرا پستی جالب در اطراف آن ایجاد نمی کنید؟

مرحله 5: یک موضوع برای فید اینستاگرام خود ایجاد کنید

رقابت زیادی در اینستاگرام وجود دارد. جذابیت بصری دیگر به معنای تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا نیست. زیبایی شناسی که شما با آنها این موضوع را نیز جلب می کنید تا توجه کاربران اینستاگرام را جلب کرده و آنها را به سمت خرید از فروشگاه خود جلب کنید.

به عبارت ساده تر ، هرچه فید اینستاگرام شما بهتر شود ، جذابیت بیشتری در صفحه خود خواهید داشت.

بسیاری از مردم فکر می کنند که ایجاد فید اینستاگرام محدود به رنگ هایی است که در تصاویر خود استفاده می کنید. اما این درست نیست! می توانید فید اینستاگرام خود را روشن و پر رنگ به نظر بیاورید ، یا در عوض به دنبال چیزی کمترین باشید – انتخاب همیشه همیشه مورد نظر شماست.

ایده این است که بتوانیم برای نام تجاری خود لحنی را تنظیم کنید که پیروان شما بتوانند شما را با آن طنین انداز کنند. استفاده از رنگهای برند شما راهی عالی برای بهبود فراخوان برند در طولانی مدت است.

نمونه ای از آبی دالیا است. آنها از تم های ساده ای برای همه پست های خود استفاده می کنند تا ظاهر خود را حفظ کنند و احساسات خود را حفظ کنند.

 بیو دالیا اینستاگرام بیوگرافی و نمونه بازاریابی اینستاگرام

فکر می کنید ویرایش تصاویر خیلی پیچیده است؟ شما در نظر دارید از پیش فروشگاهی مانند فروشگاه [Shop65ify] مانند 123Presets یک فروشگاه از پیش تعیین شده را انتخاب کنید. آنها از پیش تنظیم های آماده استفاده برای ویرایش آسان عکس در هر سبکی برخوردار هستند!

مرحله 6: یک تقویم محتوای اینستاگرام ایجاد کنید

بسیاری از فروشگاه های Shopify در مفهوم سازی محصولات محصول خود وقت می گذارند. اما آنچه آنها روی آن توجه نمی کنند ایجاد یک تقویم برای صفحه اینستاگرام خود برای حفظ و نگه داشتن کارها و پیگیری مواردی است که برای آنها کار می کند (یا نه).

برای شروع ایجاد یک تقویم ، به بینش های صفحه اینستاگرام خود بپردازید. روزها و زمانهایی را که برای شما خوب کار کرده است – از نظر دستیابی ، تعامل و اقدامات انجام شده در صفحه خود مشخص کنید. اگر تازه وارد اینستاگرام هستید ، ایده خوبی است که روز و ساعت پیشنهادی را بعداً دنبال کنید .

گام بعدی شناسایی انواع محتواهایی است که مخاطب شما بیشتر از آن دوست دارد و میزان نامزدی شما را بهبود بخشیده است. سپس یک صفحه تقویم رسانه های اجتماعی ساده برای صفحه اینستاگرام خود ایجاد کنید که شامل شرح ، انواع ارسال (تک تصویر ، فیلم ، چرخ فلک ، IGTV ، GIF) ، روزها و ساعتهایی باشد که می خواهید در آن پست و پیوندی را که اضافه خواهید کرد بیوگرافی اینستاگرام هنگام ارسال این محتوا. برای جلوگیری از عجله در آخرین لحظه ، سعی کنید یک برنامه 3 هفته ای ایجاد کنید!

لازم نیست هر روز پست بگذارید. فقط یک سرعت مداوم پیدا کنید که بتوانید مخاطبان خود را درگیر نگه دارید. و در حالی که شما این کار را می کنید ، مطمئن شوید که تقویم محتوای شما شامل فرمت های مختلف محتوا است زیرا همه افراد فقط پست های معمول تصویر را دوست ندارند. سکته های مختلف برای افراد مختلف!

در اینجا چند قالب محتوا وجود دارد که حتما باید در تقویم محتوای بازاریابی اینستاگرام خود بگنجانید:

1. محتوای خوراک اینستاگرام

  • پرسش و پاسخ
  • Sneak Peak
  • نحوه عکس و فیلم
  • پشت صحنه
  • توصیه های محصول مشاوره
  • انگیزه
  • Giveaway
  • Influencer Takeover
  • تبلیغ جدید محصولات یا خدمات

2. فیلم های زنده اینستاگرام

3. IGTV (اینستاگرام تلویزیون)

4. Instagram Stories

اگر مطمئن نیستید که چگونه یک تقویم محتوای بازاریابی اینستاگرام ایجاد کنید ، این الگوی رایگان را از HubSpot بارگیری کنید.

مرحله 7: فید اینستاگرام خود را بخرید

در حدود 80٪ از کاربران اینستاگرام تصمیم می گیرند بر اساس آنچه در این سیستم عامل می بینند ، اقدام به خرید کنند. این اعداد نشان می دهد که برای بسیاری از مصرف کنندگان ، سفر خرید در اینستاگرام آغاز می شود. اکنون به طور معمول ، یک خریدار محصولی را در اینستاگرام خود کشف می کند و سپس برای خرید اقدام به مراجعه به سایت فروشگاه می کند. اما اگر بتوانید آن را ساده تر کنید ، چه می کنید؟

 استراتژی بازاریابی اینستاگرام خرید

منبع

شما می توانید خوراک اینستاگرام فروشگاهی Shopify خود را با اینستاگرام قابل خرید تبدیل کنید. با این کار می توانید محصولات خود را در پست های فید اینستاگرام یا حتی استوری های اینستاگرام خود برچسب گذاری کنید. این امر باعث می شود خریداران که مارک شما را در اینستاگرام کشف می کنند ، راحت تر بتوانند روی این پست ضربه بزنند و مستقیماً از اینستاگرام خریداری کنند.

با یک خوراک قابل خرید در اینستاگرام ، می توانید تعداد مراحلی را که یک خریدار برای انجام خرید باید انجام دهد کاهش دهد. هرچه سفر راحت تر و راحت تر باشد ، احتمال خرید آنها بیشتر است.

 instagram shoppable shopify

مرحله 8: عملکرد خود را برای بهینه سازی روز و زمان برای پست ها تجزیه و تحلیل کنید

این که آیا شما پست های اینستاگرام خود را با کمپین های پولی تبلیغ می کنید یا تلاش می کنید تا با تاکتیکهای ارگانیک تقویت شوید ، ادامه دهید تماشای نزدیک عملکرد. به اینستاگرام Insights نگاه کنید تا ببینید که کدام روز و ساعت ارسال بیشترین میزان دسترسی ، تعامل و فعالیت را در لینک بیوگرافی اینستاگرام خود به دست می آورد.

مرحله 9: ارتقاء پست های برتر خود را

گام بعدی شناسایی بهترین پست های عملکردی و تبلیغ آنها با استفاده از کمپین های پولی است. این روشی بی احتیاط برای جذب مخاطب مورد نظر با برند شما و حتی سوق دادن آنها به انجام اقدام مورد نظر در فروشگاه شماست – برای مثال ، ایجاد لیست دلخواه ، ثبت نام در خبرنامه خود برای دریافت معاملات و تخفیف یا حتی اضافه کردن محصول آنها خیلی دوست داشتند که در اینستاگرام به سبد خرید خود بیایند تا 10٪ تخفیف ویژه دریافت کنند.

دوست دارد بدانید خریداران آنلاین در مورد نام تجاری شما چه چیزی را دوست دارند و سپس از آن برای رانندگی بیشتر در ترافیک و تبدیل به فروشگاه خود استفاده می کنند.

نمونه ای از تبلیغات اینستاگرام Fabuliv در حال اجرا است:

 بازاریابی در اینستاگرام - مثال تبلیغ

همچنین بخوانید: راهنمای مبتدی برای تبلیغات در اینستاگرام

اکنون گامی که بسیاری از فروشگاه های Shopify در استراتژی های بازاریابی اینستاگرام خود نمی گنجند ، درگیر شدن و همچنین تبدیل ها از دست می دهند.

برای تنظیم تبلیغات اینستاگرام به کمک نیاز دارید؟ مشاوره تبلیغاتی رایگان را از Spin توسط RevTap دریافت کنید.

مرحله 10: فید اینستاگرام خود را روی فروشگاه خود نمایش دهید

هنگامی که برای بهینه سازی بیوگرافی اینستاگرام خود برای تأثیرگذاری بسیار تلاش می کنید ، فید ایجاد کنید. که مخاطبان شما را به خود مشغول می کند ، چرا از آن در فروشگاه خود استفاده نکنید و همچنین این کاربر Instagram Instagrated را درگیر آنچه که مارک شما حتی در هنگام رسیدن به سایت شما در اختیار دارد ، قرار دهید؟

با جاسازی فید اینستاگرام خود در صفحه اصلی ، صفحه محصول یا حتی وبلاگ ، محتوای اضافی را به بازدید کننده می دهید تا با وی درگیر شود. آن هم بر روی یک پلتفرم و با فرمی که دوست دارند با آنها درگیر شوند!

با نمایش دادن فید جالب اینستاگرام خود ، می توانید همان داستانی را که در سیستم عامل به اشتراک گذاشته اید تقویت کنید. همچنین می توانید توصیفات مشتری و محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید تا نشان دهید که محصولات شما چقدر دوست دارند.

شما می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند InstaPics این کار را به راحتی انجام دهید. در اینجا نحوه طراحی سیمران ریال از فید اینستاگرام خود در فروشگاه Shopify برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد او و داستان برند استفاده می شود.

 instapics instagram feed and bio

با بازاریابی در اینستاگرام فروش بیشتری کسب کنید

با دنبال کردن مراحل فوق مطمئناً به شما در ساخت برند خود در اینستاگرام ، رسیدن به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود و همچنین رانندگی کمک می کند. تعامل در پست های شما اما برای تلاش در بازاریابی اینستاگرام خود برای شروع واقعی پرداخت و رانندگی در فروش ، باید بیش از استفاده از بهترین هشتگ های اینستاگرام ، تغییر بیوگرافی اینستاگرام خود و کار بر روی عنوان های اینستاگرام خود فراتر بروید.

شما باید مرتباً روش های مختلفی را برای حفظ آزمایش کنید. مخاطبان شما در تمام آن جبهه ها مشغول به کار هستند و تأثیر هر آزمایش کوچک را در برند شما می سنجند.

ایده این است که از این خریداران ایستادگی کرده و توجه خود را جلب کنید. با پیروی از آنچه مارک های دیگر انجام می دهند ، آمیخته نشوید.

چند روش برتر در زمینه بازاریابی اینستاگرام وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • با تقویم محتوای اینستاگرام خود مطابقت داشته باشید
  • به طور مکرر بهترین هشتگ های پست های اینستاگرام را تغییر دهید
  • در هر زمان ممکن روی هشتگ های معروف در اینستاگرام ضربه بزنید [19659093] پیوند بیوگرافی اینستاگرام خود را همزمان با تبلیغات خود تغییر دهید
  • از زیرنویس های پست اینستاگرام خود برای گفتن داستانی یا درباره محصول (و نه فقط قیمت آن) استفاده کنید
  • با خریدارانی که با پست های شما درگیر هستند ، تعامل داشته باشید [19659093] برای اعلام پیام جدید خود از داستان های اینستاگرام خود استفاده کنید (فقط به این نتیجه دهید که کسی آن را از دست ندهد)
  • دنبال کنندگان خود را برای تغییر اعلان ها برای پست خود بخاطر بسپار (شما نمی خواهید آنها را از دست محصولاتتان بخرند)
  • پیوسته دنبال کنید عملکرد پست های شما برای بهینه سازی تقویم خود برای حداکثر تأثیر

در یک بازار مصرفی که به صورت بصری هدایت می شود ، اینستاگرام راهی را برای دستیابی و درگیر کردن مخاطب با آنچه می خواهند ببیند ارائه می دهد. بنابراین قبل از شروع انتشار مطالب در صفحه اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند و چه چیزی را دوست دارند.