دسته‌ها
شغل پردرآمد با سرمایه کم

آنری شاه با آزادانه ها و مارک ها از طریق SightWorthy ارتباط می دهد

در زماني كه بسياري از آزادكنان به خاطر بينش و ظاهر در حرفه خود تلاش مي كنند ، شايان شنيدن از حرفه هايي است كه راه حل بحران COVID-19 را به شما ارائه مي دهند.

Aneri Shah ، مؤسس Sightworthy – یک آژانس بازاریابی ویدیویی که در زمینه محتوای کوتاه استفاده می کند – چشم انداز بی نظیری را برای مترجمان آزاد ویدئویی که علاقه مند به همکاری با مارک های برتر هستند ، ارائه می دهد. و حتی اگر تجربه ای با محتوای ویدیو ندارید ، سخنان شاه به طور کلی به ذهنیت مستقل رجوع می کند. شاهز کارآفرین قلبی است و من دوست داشتم اطلاعات بیشتری در مورد کارهایی که می تواند کسب کند و چگونگی ارتباط فریالنسرها و مارک های تجاری را از طریق Sightwuarant کسب کند.

مکالمه ما را در زیر بررسی کنید:

با توجه به COVID-19 ، صنعت شما (برای Sightworthy) چگونه تحت تأثیر قرار گرفته است و شما چگونه می بینید مارک ها تغییر می کنند تا بتوانند آن تغییرات را تغییر دهند؟

شاه :

Sightworthy به مارک ها کمک می کند تا از طریق فناوری و شبکه ای از سازندگان ، فیلم های دیجیتال اجتماعی و اجتماعی را در مقیاس ایجاد کنند. از آنجایی که ویدیو معنای کاملاً جدیدی به خود می گیرد ، صنعت ما تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است.

اول از همه ، مسئولان ارشد بازاریابی و سایر رهبران بازاریابی به طرز حتمی محتاط هستند که چه پیام هایی را منتشر می کنند. در این "حالت عادی جدید" وجود دارد

بسیاری از مارک های تجاری که بودجه زیادی داشتند ، برای تبلیغات عمومی تلویزیون ، بازاریابی تجربی یا سایر اقدامات رسانه های جمعی کنار گذاشته شده اند ، در عوض از این پول برای مشارکت جوامع ، جمع آوری پول برای دلایل خوب و به طور کلی حسن نیت استفاده می کنند. لزوما این نیست که شرکت ها بودجه را به طور کامل کاهش می دهند ، اما بسیاری از آنها در حال مکث هستند و بازبینی می کنند که چگونه پیام های آنها قبل از بزرگ شدن به مخاطب عادی آنها می رسد.

یکی از تغییرات بزرگ دیگری که ما در سراسر صنعت دیدیم این است که شرکت ها دیگر به دلیل قرار گرفتن در موازات دورافتاده اجتماعی دیگر قادر به استخدام خدمه فیلم یا اجاره استودیوهای گران قیمت نیستند. بنابراین یک شبه ، تمام روش های تولید حرفه ای دیگر قابل استفاده نیستند. Sightworthy همواره در کمک به مارک های تجاری مجدد دارایی های موجود در فیلم های معتبر اجتماعی را از طریق قالب ها و یک شبکه سرآمد ، شبکه کاربردی از هنرمندان مستقل آزاد بعد از تولید متمرکز کرده است.

بنابراین اکنون ، با وجود خدمه فیلم در مشعل پشتی ، یک حرکت بزرگ به منظور خنثی کردن فیلم های تجاری باز مانده ، صدا ، فیلمبرداری سهام و حتی فیلمبرداری با زوم در کلیپ های ویدیویی برای اینستاگرام ، فیس بوک وجود دارد. ، LinkedIn و موارد دیگر. این زمان خوبی برای هنرمندان پس از تولید است که می توانند با طراوت کردن پرتفوی آنها و شتابزده شدن از جلوی این مارکها ، چه از طریق سکویی مانند ما و چه از طریق شبکه های دیگری مانند از این مزیت استفاده کنند. .

از آنجا که با بسیاری از آزادکاران در مهارت های مختلف کار می کنید ، بزرگترین چالش هایی که می بینید با آنها روبرو هستید چیست؟

شاه:

بسیاری از مترجمان آزاد که عمده کارشان در درجه اول فیلمبرداری با دوربین های حرفه ای و روابط درون شخصی ناشی می شود ، از ناگهان قطع کار رنج می برند.

یکی از آزادکاران شبکه در جریان یکی از پاتوق های مجازی ما گفت: "من سالها با این مشتری کار می کردم ، و دسترسی مستقیم به همه چیز در کانال Vimeo داشتم. با برخورد COVID-19 ، تیم بازاریابی آنها تصمیم گرفت کلیه عملیات محتوا را درون خانه جابجا کند و فوراً دسترسی را قطع کند. پذیرش آن دشوار بود. "

آزادکارانی که مجموعه ای از مهارت های متنوع را دارند ، اعم از تیراندازی و ویرایش ، ویرایش و نوشتن یا نظارت بر جهت گیری خلاقانه برای یک کمپین ، همچنان در حال مشاهده روند کار مداوم هستند. تغییر بزرگ برای آنها این است که در حالی که ممکن است در گذشته کارشان در چندین رشته گسترش یافته باشد ، همه چیز در زمان COVID-19 تقریباً منحصراً در بازپس گیری رسانه های موجود یا سایر کارهای پس از تولید مانند انیمیشن یا تصویر سازی است.

من دوست دارم که شما در حال ایجاد فرصت هایی باشید که آزادانه ها را با مارک ها در مواجهه با COVID-19 راههای کلاه ایمنی وصل کنید؟

شاه:

ما می دانیم که بسیاری از مارک ها در فعالیت های خود مکث کرده اند. اگرچه این موقتی است ، اما این بدان معناست که مترجمان باید برای کار و دریافت حقوق بیشتری صبر کنند.

برای کمک به به حداقل رساندن این ناامیدی ، ما شروع به میزبانی پاتوق های خالق مجازی دو هفته ای کردیم که در آنجا در مورد نیازها و نگرانی های آنها صحبت می کنیم ، حتی به مواردی که در اوقات فراغت خود کار می کردیم پرداختیم. ما آنها را تشویق می كنیم كه نمونه های جدید را به طور مكرر ارسال كنند ، و به نوبه خود ، اطمینان حاصل می كنیم كه آنها را در پلتفرم ما به مشتریان خود ارائه می دهیم.

همچنین زمان خوبی برای کارگران آزاد است که می توانند یک جریان کاری با ثبات کمتر را مشاهده کنند تا به عقب برگردند و ببینند که چگونه می توانند خود را به صورت آنلاین قرار دهند.

امیرا حسیب ، هماهنگ کننده انجمن و محتوا و فیلمساز مستقل ، می گوید: "اینستاگرام شما کارت ویزیت شماست ، با آن رفتار کنید." حقایق مستقیم نگاهی به او .

اگرچه همه سازندگان علاقه ای به استفاده از اینستاگرام به عنوان کانال برای بیان خلاق ندارند ، اما حداقل آن را با دکمه نگه دارید تا اگر مشتری بخواهد آن را ببیند ، می تواند به سرعت عکس فوری بگیرد. از کارهای شما در بهترین نور ارائه شده است.

ما همچنین یک مستند کوتاه COVID-19 تولید شده از رسانه های موجود تولید می کنیم ، این امکان را به ما می دهد تا ضمن ادامه پرداخت شبکه مترجمان ، از پیشکسوتان حمایت کنیم. اطلاعات بیشتر در مورد آینده

هنگام کار با مارک ها و سایر مشتریان ، نوع مکالمه شما با توجه به چه محتوا برای تولید ، چگونه به بازار عرضه و کدام سیستم عامل ها بیشترین تأثیر را دارند؟

[19459010شاه:

اولین تغییر فوری که از لحاظ درخواست محتوای مارک ها دیدیم فشار برای فیلمهای ارتباطی داخلی بود. در حالی که پیش از این که همه تیم ها در یک مکان نشسته باشند ، میلیون ها تیم اکنون از راه دور کار می کنند و از طریق Zoom بررسی می کنند ، بنابراین مدیریت به دنبال راه هایی برای برقراری ارتباط شرکت و اعلان های تیم در زمان واقعی است و در عین حال همچنان به جلو چشم انداز خود را از دور می کند. —v ideo یک راه عالی برای انجام این کار است.

دومین تغییر بزرگ که ما دیدیم این است که مردم راحت تر می توانند فیلمبرداری و فیلمبرداری از خانه را روشن کنند ، به خصوص که همه افراد ، از جمله افراد مشهور را می بینند ، این کار را انجام می دهند (سرنخ سریال جان کراسینی [19659011] برخی از خبرهای خوب ).

در نتیجه ، اکنون شرکت ها در حال فکر کردن در مورد چگونگی پیشرفت افراد از تیم های رهبری خود می توانند از طریق فیلم های خانگی در LinkedIn بهتر تبلیغ کنند و مارک های خود را ارتقاء دهند و این به نوبه خود باعث افزایش بازدید از برند شرکت آنها می شود. . این ابتکاری است که سالها بر آن فشار آوردیم ، اما بدست آوردن رهبران دشوار بود که متعهد به حضور در دوربین شوند ، مگر اینکه این یک "شلیک حرفه ای" باشد ، که من همیشه جالب به نظر می رسید ، زیرا فکر می کنم عکس های افراد از جمله. رهبران رهبران که معتبرتر هستند ، طبعاً جالب تر هستند.

ما شروع به کار میزبانی کارگاه های مجازی با مشتریان در مورد چگونگی "شلیک از خانه" کردیم ، با راهنمایی های ساده در مورد چگونگی به دست آوردن روشنایی خوب و تیز کردن تمرکز با استفاده از شبکه های خط ، همه در تلفنهای آنها. سپس نمونه هایی از فیلم های حرفه ای که از این عکس های زوم ساخته شده است را به آنها نشان می دهیم. بنابراین ویراستاران ، توجه داشته باشید. اگر بتوانید نشان دهید که می توانید فیلم هایی با کیفیت پایین تر نیز بگیرید و آن را به داستان های قانع کننده تبدیل کنید ، این مهارت در حال حاضر داغ است.

به نظر شما در مورد استعداد فریلنسر ، آنها را برای مقاومت در برابر همه گیر COVID-19 مناسب و ظهور موفقیت آمیز چیست؟

شاه:

همه به دنبال انجام کارهایی متفاوت هستند.

فکر می کنم متنوع سازی چه به استراتژی بازاریابی برسد و چه سبد سهام شما یکی از بزرگترین کلمات کلیدی سال 2020 خواهد بود. در خانه ، استعدادهای درخشان ، آزادی و توانایی یادگیری ، جذب و استفاده از مهارتهای جدید را به سرعت داشته و حتی می توانند خود را در پرواز معرفی کنند.

سازندگانی که واقعاً به آنها علاقه مند هستند و عمیقاً به آنچه در بازار می گذرد گوش فرا می دهند و عمیقاً به آنچه در بازار می گذرد گوش فرا می دهند و مطابق با آنها مجموعه های مهارت و مهارت های خود را تطبیق می دهند ، طی چند سال آینده خود را برای موفقیت آماده می کنند. دهه ها

حتی قبل از COVID-19 ، بازی محتوا آنقدر سریع تغییر می کند که هر بار که یک سیستم عامل مانند فیلترهای اینستاگرام ویژگی جدیدی را رها می کند ، یا یک بستر کاملاً جدید مانند TikTok شروع به تسلط می کند که بسیاری از شرکت ها قبلاً به دنبال فریلنسرها بودند تا بتوانند به آنها کمک کنند حرکت کنند. سرنگون کردن یک کل تیم محتوای داخلی هر زمان که چیزی جدید افتاد ، کارآمد نیست ، بنابراین فن آوری و مترجمان آینده ای برای تولید محتوا هستند.

شما اشاره کردید که در ماه آوریل و برخی پروژه های ویژه در حال انجام هستید. ماه مه آیا می توانید آنچه را که هستند و چه چیزی را برای تحقق آنها انجام می دهند ، به اشتراک بگذارید؟

شاه:

ما مقر آن در NYC هستیم که به سرعت لندن مرکز COVID-19 در جهان شد.

به عنوان راهی برای احترام گذاشتن به پیشکسوتان در NYC ، ما شروع به جمع آوری فیلم هایی از جامعه خود کردیم و به سرعت فهمیدیم که راهی برای گفتن یک داستان قدرتمند وجود دارد و در عین حال همچنان کانال های پول را به شبکه سازندگان ما منتقل می کند. . بنابراین ما با یک فیلم مستند کوتاه با عنوان Beyond the Frontlines که به زندگی پزشکان زن فوریت های پزشکی که در حال مبارزه با COVID-19 در خط مقدم در NYC و بعد از آن هستند ، می پردازیم.

اگر می خواهید بخشی از این پروژه شوید ، با آنچه می توانید ارائه دهید ، مستقیماً در [email protected] با ما تماس بگیرید. در حال حاضر ، ما واقعاً به دنبال فیلم های بیشتری هستیم ، بنابراین اگر هر چیزی عکس می گیرید ، با ما تماس بگیرید.

آیا برای صاحبان مشاغل و آزادکارانی که می خواهید به اشتراک بگذارید ، توصیه ای دارید؟

شاه:

متنوع سازی ، یادگیری و تطبیق.

در زمان خرابی ، ما می بینیم که رهبران واقعی ظهور می کنند. زمان آن فرا رسیده است که صاحبان مشاغل و مترجمان آزاد و معتبر بتوانند مصنوعات خود را به درگاه رها کنند و بدانند که چگونه می توانند با استفاده از مهارت و دانش در اختیارشان مفید واقع شوند. در دیدگاه بینایی ، تیم ما کاملاً معتقد است که هیچ چیز "بازگشت به حالت عادی" وجود ندارد ، فقط ساختن یک "وضعیت طبیعی بهتر".

هر چه بیشتر وقت خود را صرف کنید تا بفهمید چگونه در این شرایط جای می گیرید و به این مشارکت می کنید ، قوی تر ظاهر خواهید شد. تمام وضعیت من را به یاد می آورد چگونه وقتی نویسندگان در 2007-08 به مدت 100 روز در اعتصاب اعتصاب کردند – این زمانی است که تلویزیون واقعیت چاپ نشده متولد شد. اکنون با COVID-19 ، محتوا و رسانه ها اساساً در حال تغییر هستند زیرا تولید با کیفیت بالا و اصلی غیر ممکن است. خیلی چیزهای جدید از این قرار است بیرون می رود ، و هرچه سریع تر بتوانید با آن موج سازگار شوید و به آن بپیوندید ، بهتر است.

اقتباس و رشد با Fiverr

همانطور که شاه توضیح داد ، در اصل ، مارک ها چابک تر ، همدلانه تر می شوند و بیشتر به داستانهایی که می گویند و چگونگی متناسب شدن با آنها در متن آنچه اتفاق می افتد توجه بیشتری می کنند. آنها

این یک چیز عالی برای جهان است زیرا آنها می توانند مطالبی را ببینند که در واقع احساس خوبی دارند و برای سازندگان ویدیوی مستقل چیز عالی است زیرا آنها می توانند روی فیلم های جالب ، معتبر کار کنند و سطح شوند. به جای ادامه تمرکز روی پروژه های شرکتی ، مجموعه مهارتهای آنها ایجاد می شود با استفاده از Fiverr ، فریلنسرها می توانند به راحتی و با خیاط کردن بسته های کلاه گیس خود ، انطباق و موفقیت خود را توسعه دهند تا بتوانند آنچه مشتری بیشترین نیاز را دارند ، داشته باشند.

اگر هنوز برای پروفایل فروشنده ثبت نام نکرده اید ، اکنون زمان شروع کار است. ! اینجا را کلیک کنید تا با حرفه آزاد خود اقدامی کنید و درگیر شوید.